عکسهای بازیگران و ناراحتی از غم مرگ عارف لرستانی (241)

عکسهای بازیگران و ناراحتی از غم مرگ عارف لرستانی (241)

عکسهای بازیگران و ناراحتی از غم مرگ عارف لرستانی (241)

آخرین و ستاره هاي ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در آلبوم زیر دیدن کنید که از برترین ها و مشهور ترین ها میباشند.

 

پیکر زنده یاد عارف لرستانی بازیگر توانای خنده دار و تلویزیون که دو روز پیش به علت سکته قلبی رفقایش را تنها گذاشته بود روز قبل در تالار وحدتِ و با حضور همکاران و دوستان و خیل قابل دقت طرفداران اش بدرقه و مشایعت شد تا برای خاکسپاری به خاک پدری اشِ کرمانشاه منتقلِ شود. مراسمی که کمتر کسی در آن پیدا میشد

 

که چشمان اش اشکبار نباشد. خاطرات که عارف لرستانی برایِ همه ي ما علی الخصوص دوستان و همکاران نزدیکش رقم زده بود اینِ خداحافظی تلخ را بسیار سخت کرده بودِ. الناز حبیبی و نرگس محمدی در حاشیه این مراسم.
فلور نظری هم در مراسم حضور داشت.
اشکان اشتیاق مبهوت خاطرات و روزهای شیرین سال هاي نه عمده دور.
باز هم آرزوی صبر و بردباری داریم برای همسر عارف نفر اول راست که تکیه گاه و مرد زندگی اش را ناباورانه از دست داده هست.
اشک هاي جواد رضویان در مراسم تشییع وقتی که از اخلاق وقار و مردانگیِ عارف می گفت. از سال هایي که بیکار و بدون توصیه بود ولی هیچگاه صدایش در نیامد.

ماندانا سوری الیکا عبدالرزاقی و دریا مرادی در حاشیه مراسم. خیلی هاي دیگر در این مراسم حضور داشتند که محدودیت هاي صفحه مانع درج هاي آن عزیزان می‌شود.

پدر و مادر عزیز عارف که داغ جوان دیده اند و دردشان را جز داغ جوان دیده درک نخواهد کرد. آرزوی صبر تنها کاری هست که از دستمان بر می‌آید. پس از این مراسم پیکر عارف به سرزمین پدری اش یعنی روستای سیمینه کرمانشاه منتقل شد و صبح امروز مطابق وصیتی که کرده بود در آرامستان این روستا به خاک سپرده شد.

 

عارف رفت و حالا ما مانده ایم و خاطراتی که باید با آن کنار بیاییم تا روزی که زمانش برسد و خود ما هم خاطره بشویم. خاطراتی که مفید یا بد بودنش دست کسی نیست جز خود ما.

ما نیز خدا را شکر میکنیم بخاطر داشتن چنین هنرمند باحال و کاردرستی. تولدت مبارک حمید جان.
بهرام رادان هم از عارف یاد کرد و همانند خیلی هاي دیگر از محبت و مهربان بودن وی گفت.
کتایون خانم ریاحی با دستی مصدوم  امیدواریم هر چه زودتر مفید شود در حال آماده کردن اجناس و صنایع دستی نمایشگاه خیریه اش هست. دغدغه هاي خانم ریاحی را دوست داریم دقیقا مانند شخصیت بلندبالا و قلب مهربانش. بالاسری قطعا او و کارهایش را می‌بیند و هوایش را دارد.

احسان حاج صفی بازیکن جوان و با تجربه فوتبال کشورمون از معدود ستارگانی که توانسته با توانایی ها و تلاش بی نظیرش در بحبوحه جوانی به یک مهره با تجربه و قابل اتکا در فوتبال ایران تبدیل شود و خیال فوتبال ایران را تا سالیان سال از داشتن یک چپ مطمئن راحت کند. آرزوی موفقیت و سلامتی داریم برای احسان عزیز.

نوید محمدزاده درگذشت هموطنان عزیزمان در سیل آذربایجان و کردستان را با زبان شبربن کردی تسلیت گفت.

با واریز شدن پاداش قهرمانی پرسپولیسی ها قطعا سلفی هاي آینده درخشان تر و تاثیر گذار تر از این سلفی خواهند شد. دیس ایز لمینیت تایم!

ما که از این جا چیزی تشخیص نمی‌دهیم ولی خب چون شما گفته اید قبول میکنیم. قدمشان مبارک!
دیروز تولد کاوه سماک باشی و روز جهانی چیز دو زدن بود. این روز را به تمامی چیز دو زنندگان علی الخصوص در باشگاه انقلاب تبریک عرض میکنیم.
ابراز همدردی شهاب حسینی با قربانیان حادثه سیل در شمال غرب کشور. متاسفانه این روز ها یا سوژه اي نیست یا اگر باشد اینچنین تلخ هست.
امیر کاظمی با این تصویر برای هم بازی هایش در سریال شمعدونی ساخته سروش صحت ابراز دلتنگی کرد. حسن معجونی نگار عابدی آتنه فقیه نصیری و محمد نادری. دوستان برنامه کنید همدیگر را مشاهده نمایید هم دلتنگی بچه رفع شود و هم شاید سوژه اي برای ما جور شد…
کیهان جان بار ها در این باره گفته ایم که اگرِ بخواهی به نظرات و خواسته هاي بعضی ها پاسخ و واکنش نشان بدهی یا باید بازیگری را کنار بگذاری و یا باید اینستاگرام را تعطیل کنی! لذا بی اهمیتی به بعضی نظرات برترین پاسخ به این مسئله هست.
امروز زادروز محمد علی بهمنی شاعر و ترانه سرای مفیدِکشورمون هست و نیلوفر لاری پور با این پست این روز را به ایشان تبریک گفته هست. ما نیز تولد جناب بهمنی را تبریک عرض میکنیم و برایشان آرزوی سلامتی و سعادت داریم.
خیلی وقت بود تصویر مثلاً حواسم نیست نداشتیم که شهرام با این پست این مبحث مهم را زنده کرد.
مرثیه ي محسن چاوشی برای سیل زده هاي عزیز. آرزوی صبر داریم برای هموطنان مصیبت دیده.
مرجان شیر محمدی و پسرش آهیل به عیادت گوهر خیر اندیش بازیگر مفید سینما و تلویزیون رفته بودند که این تصویر را در کنار ایشان گرفتند. خانم خیراندیش در حین فیلم برداری سریال دیوار به دیوار دچار حادثه و مصدومیت شده اند که برایشان آرزوی سلامتی بهبود داریم.
فکر نمی‌کردم شیث انقدر تنوع طلب باشد. هر ماه یک داداش جدید اختیار می‌کند. واقعا که…
قهرمان هاي تیم ملی دو و می‌دانی بانوان کشورمون در حال تمرین. بله، در حال تمرینِ عکاسی.
پروژه پایتخت متوقف شد کسی حاضر نیست در این بلبشوی وعده بخواهد این پروژه را دوباره راه بیاندازد تا به او رأی بدهیم؟!
ترس از بودن خودت و دیگری؟ خانم رضوی داری اشتباه می زني آبچی!
تصویر یادگاری عادل فردوسی پور در کنار میشل لادروپ یکی از ستاره هاي سابق فوتبال اروپا که قدیمی تر ها درخشش اش در یونتوس و بارسا و بعد ها در رئال مادرید را بخاطر دارند.
در دستورالعمل بهره گیری از هوای تازه آمده هست که حتما به همراه آفتابی و با خیره شدن به افق استعمال گردد.
بهداد سلیمی، احسان روزبهانی، حمید سوریان و عزیزی که متاسفانه به جا نیاوردم در یک دورهمی دوستانه. از آن دورهمی هایي که نیاز چندانی به نور و لامپ در آن دیده نمیشود و خودتان باید از خودتان “نمه نمه” پذیرایی کنید.
سامان جان جسارتاً منظورت دهه 80 که نیست؟!
حیف که از این شاخ هاي اینستاگرام نیستم وگرنه با جمله “جَهَنــَم اونـــجاسـت که مـَـن نَبــاشَــم…هِــه” روی همۀ تان را کم می کردم.
بیست و چهارمین قهرمانی؟! خانم حیدرزاده به هرکسی اعتماد نکنید! با اطلاعات غلط ایستگاهتان را گرفته اند!
عکسی از علیرضا بیرانوند و پسرش که شب قبل میهمان برنامه خندوانه بودند. علیرضا متولد سال 1371 و 24 ساله هست و در زندگیِ قبلی خود منجنیق بوده هست.
عکسی که مربوط به یک سریال جدید هست. با حضور محمدرضا شریفی نیا، هلیا امامی و فوتبالیست سابق پرسپولیس اشپیتیم آرفی! بازیکنی که سال هاي پیش با کلی سر و صدا به پرسپولیس آمد و در طول فصل مسئولیت خراب کردن موقعیت هاي گل را به دوش کشید. گرچه از آن پس در لیگ ایران و کلا در ایران ماند و همانگونه که می‌بینید روی به بازیگری آورده هست!
خاطراتی که پایانی ندارد. عارف عزیز در کنار نیکی کریمی و مارال فرجاد در پشت صحنه فیلم سینمایی “شام عروسی” ساخته ابراهیم وحیدزاده از فیلمهای پیروز و محبوب دوران خودش بود.
عاشقانه ها يي که مفید مشتری جذب کرده هست و محبوب شده هست. گرچهِ با ویترین جذابی که منوچهر هادی چیده هست غیر ممکن بود که جواب نگیرد، با این حال خط داستانی سریال هم مفید هست و بازی هومن سیدی، بی نظیر.
عماد که چند سالی میشد موهایش را قطع کرده بود اخیرا دوباره از بالای سرش جوانه زده هست.

همه ي کسانی که در دهه جدید گواهینامهِ رانندگی گرفته اند با رمز صکادرات آشنایی دارند. بهاره افشاری هم همینطور 

ص: صندلی تنظیم شود

ک: کمربند ایمنی بسته شود

آ: آینه تنظیم گردد

د: دنده خلاص باشد

ر: را روشن کنید

آ: آرایشگاه فراموش نشود

ت: ترمز دستی پایین باشد
ملیکا شریفی نیا و زهیر یاری قرار هست به جای کاراکتر هاي یکِ انیمیشن صداپیشگی کنند. احتمالا در نقش یک پسر بچه مثبت سر به زیر و یک دختر شاعر و با احساس!

 

مطالب مرتبط :

 

 

عکسهای بازیگران و ناراحتی از غم مرگ عارف لرستانی (241)