ترفند برای پر کردن داخل ابروی خانم ها

ترفند برای پر کردن داخل ابروی خانم ها

ترفند برای پر کردن داخل ابروی خانم ها 

وقتی وسط شما خالی باشد چه کاری انجام می دهید تا پرتر به نظر برسد؟ ما برای شما پیشنهادهایی داریم. یکی از مهم ترین نکات در زیبایی مرتب بودن ابروهاست. بدونیم می خواهد با چند نکته مهم به شما یاد بدهد بدون رفتن به سالن های زیبایی ابروهایی زیبا برای خودتان در خانه درست کنید.

 

قبل از شروع

مهم ترین هدف طبیعی جلوه دادن ابروهاست. روش های زیادی برای آرایش ابروها مثل میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو به صورت کاملا طبیعی وجود دارد که این روش ها کاملا سلیقه ای هستند. اما اگر هیچ کدام از این روش ها برای شما مناسب نبود پیشنهاد می کنم خودتان در خانه ابروهایی طبیعی برای خود درست کنید.

 

اولین گام این است که از ضخامت ابروها اطمینان حاصل کنید. اگر به اندازه کافی پهن نیستند به خودتان نگرانی راه ندهید. می توانید برای حل این مشکل چند کار انجام دهید: شب ها قبل از خواب با روغن کرچک، زیتون و روغن بادام ابروها را ماساژ دهید. برنامه غذایی سالم داشته باشید

 

تا هم ابروها و موهای سالمی داشته باشید و هم بدنی سالم. غذاهایی چون ماهی، آجیل، سویا، کشمش رشد موها را بالا برده و فولیکول مو را تقویت می کند.

 

مدل ابروی مناسب صورت خود را پیدا کنید

اگر صورت گردی دارید ابروهای قوس دار کمانی و بلند برای شما مناسب است. مدل ابروها نباید گرد باشد چون صورت را گردتر نشان می دهد.

 

برای صورت مربع مدل ابروی منحنی و ابروهای با زاویه کم یا زیاد مناسب است. از ابروهای نازک و کوتاه فاصله بگیرید.

 

خانم هایی که صورت های قلبی شکل دارند ابروهای گرد و با انحنای کم برایشان مناسب است. این مدل ابرو صورت را طبیعی تر نشان می دهد. از مدل ابروهای با انحنای زیاد بپرهیزید چون صورت را کشیده تر نشان می دهد.

 

در صورتی که مدل صورت شما تخم مرغی باشد مدل ابرو با انحنای کم مناسب شماست.

 

برای این که قسمت های ابرو را برای برداشتن مشخص کنید از یک عدد مداد استفاده کنید. ابتدا برای مشخص کردن سر ابرو مداد را در راستای بینی قرار دهید. سپس مداد را به صورت اریب به سمت مردمک چشم قرار دهید تا قسمت میانی و یا همان کمان ابرو را مشخص کنید. در انتها مداد را به سمت گوشه خارجی چشم نگه دارید تا انتهای ابرو را مشخص کنید.

چگونه ابروهایی زیبا برداریم

پس از این که با این مسائل تئوریکی آشنا شدید وارد قسمت عملی کار می شویم. موچین را بردارید و شروع به برداشتن ابروها کنید. فقط این نکات را هنگام برداشتن ابروها حتما رعایت کنید:

باید جای راحت و نور خوبی داشته باشید. موچین با کیفیت باشد تا ابروها را خوب بگیرد.

 

کمی یخ به دور ابرو بمالید تا از قرمزی، التهاب و درد آن کم شود. یا این که مرطوب کننده استفاده کنید.

 

هنگام تمیز کردن بالای ابرو خیلی مراقب باشید. اگر بیش از حد بردارید ابروها خیلی نازک می شوند.

 

با استفاده از برس ابرو ابروها را شانه بزنید تا موهای اضافی را با قیچی بردارید.

چگونه داخل ابروها را پر کنیم

اکنون باید مهم ترین و مشکل ترین قسمت که همان پر کردن ابروهاست را انجام دهیم. اگر ابروها روشن تر از موی سر هستند با رنگ ابرو آن را  رنگ کنید. باید رنگ ابروها خیلی به رنگ موها نزدیک باشد. اگر ابروها از موها تیره تر باشد کمی غیرطبیعی نشان می دهد.

 

می توانید ابروها را با مداد ابرو، سایه ابرو یا ریمل ابرو پر کنید. مداد ابروها را طبیعی تر نشان می دهد و کم پشتی آن را برطرف می کند. سایه ابرو ابروها را ضخیم تر نشان می دهد و ریمل ابرو یکی از لازمه های آرایشی برای خانم هاست.

 

در کل مراحل برداشتن ابروها به یک شکل است مهم نیست آن را با مداد پر کرده باشید یا سایه و یا ریمل.

 

ابتدا با برس ابروها را برس بکشید. سپس زیر قسمت کمانی ابرو را خط بکشید و قسمت های خالی را پر کنید.

 

در صورت لزوم دم ابرو را هم بکشید و لبه های زیر ابرو را خیلی کم رنگ مداد بکشید. اگر می خواهید شکل ابرو کاملا برجسته و مشخص باشد بین ابروها و پلک ها را روشن کنید. برای این کار می توانید کمی کانسیلر و روشن کننده استفاده کنید.

 

 

ترفند برای پر کردن داخل ابروی خانم ها

دانلود بیتالک