انتقام جالب زن از شوهر هوس باز و خیانت کار

انتقام جالب زن از شوهر هوس باز و خیانت کار

انتقام جالب زن از شوهر هوس باز و خیانت کار 

زنی که بعد از زایمان به شدت شده بود نمی توانست راهی برای لاغر شدن پیدا کند تا این که فهمید شوهرش با زن دیگری رابطه دارد. لیسه و ژوزه عاشق هم بودند و در نهایت ازدواج کردند. بعد از مدتی لیسه باردار شد اما در دوران بارداری تغذیه متعادلی نداشت و همین موضوع سبب چاقی‌اش شد.

بعد از زایمان نتوانست اضافه وزن خود را درمان کند. همسر او بجای کمک و پشتیبانی از همسر و همراهی او برای گرفتن رژیمی اصولی مرتبا به او توهین می‌کرد و با القابی نظیر گاو یا فیل همسرش را صدا می‌زد.هر چه توهین‌ها بیشتر می‌شد افسردگی لیسه هم بدتر شده و اعتماد به نفسش پایین‌تر می‌آمد و بیشتر به سمت مصرف مواد غذایی ناسالم می‌رفت.

 

 به گزارش پارس ناز یک روز لیسه متوجه پیامی در تلفن همراه همسرش شد و در نهایت به این نتیجه رسید که همسرش مدتهاست به او خیانت می‌کند. زمانی که این موضوع را به همسرش گفت او انکار نکرد و حتی توجیهش این بود که چون او زشت و چاق است اینکار را کرده است.

 

لیسه بعد از این اتفاق فورا تقاضای طلاق کرد و تصمیم گرفت به نحوی از همسرش انتقام بگیرد. او رو به ورزش آورد، تغذیه‌اش را اصلاح و وزنش را کم کرد.هم اکنون این دو زوج از هم جدا هستند اما به خاطر فرزندشان مرتبا همدیگر را می‌بینند و این در حالی است زیبایی لیسه خاری در چشم همسر سابقش است.

 

 

انتقام جالب زن از شوهر هوس باز و خیانت کار