بنیامین بهادری در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن بچه دوم
در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن بچه دوم
به گزارش پارس ناز بنیامین بهادری برترین خواننده پاپ ایرانی و بازیگر فیلم زیبا سلام بمبئی هم با به ایفای نقش پرداخت در ادامه تصویر هاي و جزئیات بیشتر درمورد به جهان آمدن فرزند دوم در ایالات امریکا خواهیم پرداخت.
بنیامین در اینستاگرامش نوشت;
درود ١٨٧- جهان یه جورى شرطى شده که اگه شب تولد خودمون پست نذاریم انگار فراموش کردیم که به جهان اومدیم.
١٨٨- خدا رو شکر که وسط این دنیاى شدیداً طلبکار«!», من بى قید و شرط ترین دوستان رو دارم. خدا مى دونه گاهى عمداً اذیتشون هم کردم که ببینم منو تا کجا بردباری مى کنند و همه ي وقت این من بودم که روم کم شده.
١٨٩- به علت وجود همین دوستانم هر وقت خبر مهمى داشتم سعى کردم همین جا با شماها –که هنوز و با عشق این عدد ها رو دنبال مى کنید- مطرح کنم.
١٩٠- بیشتر از این نمى تونستم این موضوع رو پیش خودم و نزدیکانم نگه دارم «تا چند هفته آینده یه کوچولو به جمع خانواده ى ما اضافه میشه»
١٩١- خیلى دلم مى خواست تو ایران به جهان بیاد ولى دیدم مادرش تو امریکا آسان تره. هم خانواده اش پیشش هستن و هم خودش بزرگ شده اینجاست, دلش این طور خواست من هم گفتم چشم
١٩٢- انگار همۀ این سى و پنج سال رو منتظرت بودم پسرم ١٩٣- بارانا از همۀ ما شاد تره. چرا نباشه؟ داره میشه خواهر بزرگه
١٩٤- جهان یه جورى شرطى شده که خدا مى دونه ولى من و شما با هم شرطى نیستیم و این خودش یک جهان قیمت داره.
١٩٥- مراقب خودتون و عشقتون باشید.
پسر بنیامین بهادری در کشور آمریکا به جهان آمد او که از این رخداد بسیار شاد بود و دخترش هم دوست داشت یک برادر کوچکتر داشته باشد همین اکنون خانواده بنیامین بهادری در ایالات امریکا میباشند بنیامین بهادری 35 ساله میباشد و همسر اولش در اثر مریضی فوت نموده هست.
بیوگرافی بنیامین بهادری
اسم اصلی ; وحید بهادری
اسم مستعار ; بنیامین
زادروز ; ۱۸ شهریور ۱۳۶۱-شهر تهران
اهل کشور ; ایران
سبکها ; موسیقی پاپ
کار«ها» ; خواننده-آهنگساز
ناشر«ها» ; ترانه شرقی و آوای نکیسا
سازهای برجسته ; گیتار
بنیامین بهادری «وحید بهادری» خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در 18 شهریور 1361 درخانوادهاي مذهبیدر استان تهران متولد شد. از کودکی علاقه بسیاری به فراگیری موسیقی داشت.16 ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد در سن 19 سالگی به فراگیری گیتار پرداختو گذشته از شروع به کار حرفهاي به مداحی میپرداخت
و سپس به صورت حرفهاي آهنگ سازی را شروع کرددر این مدت در چند آهنگ و ترانه با دیگر موسیقی پاپ همکاریداشت و یک مجموعه به اسم گلهای رنگین کمان برای ساخته و بالاخره با مجموعه 85 خوانندگی را بصورت حرفهاي نخست کرد.
مجموعههاي بنیامین بهادری
نخستین اثر رسمی بنیامین مجموعه 85 اسم داشت. این مجموعه که به صورت اتفاقی توسط تنظیم کنندهٔ مجموعه لو رفت,با ترانه جهان دیگه مانند تو نداره که با اسم خاطرهها در مجموعه قرار داشت, شروع میشد.شاعر ترانههاي این مجموعه سید فرید احمدی و تنظیم اثر عهده نیماوارسته بود.این مجموعه شامل 10 قطعه بود که قطعه دختر آفتاب از آن حذف شد.
شایلی و بارانا
دومین اثر بنیامین بهادری که پس از کش و قوسهاي فراوان و بعد از بیش از 10 بار به تعویق افتادنبالاخره در 8 اردیبهشت 1388 منتشر شد. بر طبق روال مجموعه قبلی اسم این مجموعه هم ۸۸ گذاشته شد و در همان روزهای اول دقت همگان را به خود جلب کرد. بنیامین ۸۸ درعرض یک هفته توانستبه فروش 500٬000 نسخهاي دست پیدا کند که در نوع خود و در ایران که بیشتر مخاطبان آهنگها را از اینترنت دانلود می کنند, یک فروش قابل دقت هست.
در گفت و گؤ منتشر شده از بنیامین بهادری در اردیبهشت ۱۳۸۹, علیرغم اینکهوی مجموعه ۸۸ را یک مجموعه کاملاً حرفهاي قلمداد میکند, اما مجموعه ۸۵ را به مراتب پیروز تر و بهتر ارزیابی کردهاست. این مجموعه ۱۷ قطعه دارد و شاعر ترانههاي این مجموعه سید فرید احمدی و تنظیم بر عهده پیام شمس بود.
آهنگسازی این مجموعه نیز توسط بنیامین صورت گرفته هست.در سال ۸۴ البومی با اشعاری مذهبی و در وصف امام حسین و اهل بیتش که توسط فرید احمدیسروده شده بود با صدای بنیامین روی ها قرار گرفت که تا به امروز جز پر مخاطب ترین ترانههاي مناسبتی هست.
درتاریخ چهاردهم اسفند ۱۳۹۲ سومین اثر بنیامین که شامل ۱۲ آهنگ هست منشر شد.وی برای نخستینبار تصویر دخترش «بارانا» راکه قرار بود بصورت سورپرایز برای طرفدارانش رونمایی کندبرروی جلد مجموعه خود قرارداد, یک تصویر یادگاری نیز درون مجموعه قرار دارد.
اشعار این مجموعه را فرید احمدی سروده و تنظیم تمام قطعات را نیز نیما وارسته انجام داده,این مجموعه توسط موسسه هنراول و آوای هنر درسراسرایران منتشرشدههست, این مجموعه درعرض ده روز در تمام کشور به اتمام رسید و به تیراژ دوم رسید.
مرگ همسر بنیامین بهادری
در تاریخ 30 آذر 1392 بنیامین بهادری در حال رانندگی در یکی از خروجیهاي اتوبان همتدچار سانحه تصادفی شد. در این سانحه رانندگی آسیبی به بنیامین بهادری و دختر ۲ ساله اش» بارانا » وارد نشداما نسیم حشمتی همسر وی که پشت دستور بود جان خود را از دست داد.
بعد از مرگ همسرش, بنیامین به یاد او آهنگی با عنوان “یه خونه” را اجرا کرد و پس از وی در سال۱۳۹۴ با “شایلی محمودی” همسر دوم خود نمود و ازدواجش را به رسانهها اعلام کرد.
گفت و گو با بنیامین
ورود با ترانه
آنهایی که دوست دارند بدانند بنیامین چطور وارد موسیقی شده هست, این پاسخ را بخوانند; از نوجوانی با سرودن ترانه وارد دنیای موسیقی شدم و سپس از ۱۷ سالگی با نواختن گیتارو پیانو و سپس آهنگسازی پا به این حرفه گذاشتم. در سالهاي ۸۱ و ۸۲, یک کار طفل با اسم گلهاي رنگینکمان با صدای عروسک “چرا” را ساختم که پرفروشترین کار طفل در سالهاي گذشته و بعد از انقلاب شد.”
و اما جهان دیگه مثه تو نداره این ترانه را دوست خوبم فرید احمدی سرود که منآهنگسازی آن را انجام دادم, خودم هم آن را بعنوان اتود خواندم, اما در کمال ناباوری این ترانه لو رفتو عجیب این که پیشباز خوبی هم از آن شد, به همین دلیل تصمیم گرفتیم که اینکار راخودمان انجام دهیم و در قالب یک مجموعه, روانه بازار کنیم. در واقع پس از اینکهمتوجه شدم,مردم از صدای من پیشباز کردند, تصمیم گرفتم که بعنوان خواننده فعالیت کنم.
فرزند پایان
بنیامین لیسانس پارسی دارد و این به آن معنی هست که شعر و ترانه را به خوبی درک میکندو در ترانههایش از تحصیلات خود بهره گیری کامل را میبرد. خانواده بهادری پنج فرزند دارد,چهار پسر و یک دختر که “بنیامین” فرزند پایان خانواده هست. او در مورد بزرگ این خانواده یعنی پدرش می گوید;”پدرم کارمند دولت بود و سالهاست که بازنشسته شده و مادرم هم منزلدار هست.
زیرزمینی نبودم
خیلیها همان زمان با شنیدن ترانه “جهان دیگه مثه تو نداره” می گفتند که بنیامین ابتدا خواننده زیرزمینی بود,اما او از خودش دفاع می کند. “نه, این جورها هم نبود, موسیقی زیرزمینی تعاریفی دارد,من آن ترانه را ساخته بودم, همه ي حرفهايها هم میدانستند که ما سازنده اینکار بودیم.
کار لو رفت, آن زمان عرف بر این نبود که اگر کسی میخواهد یک کار زیرزمینی ارائه دهد,تنها یک ترانه منتشر کند, یک مجموعه تهیه می کردند و بنا به هر علتی در ارشاد به این مجموعه ایرادهایی میگرفتند,از طرفی صبر هم نداشتند که ایرادات را رفع کنند, پس آن را روانه بازار میکردند,کما این که برای خیلی از دوستان این رخداد افتاد.
اما انتشار آن تک قطعه و به استناد حرفهايها که همۀ اذعان می کردند,آن ترانه در مرحله ضبط و تنها یک اتود بوده, نمی تواند این شائبه را به وجود آورد که آن ترانه زیرزمینی بوده! که اگر میخواستم آن کار را به شکل زیرزمینی ارائه بدهم, دست کم در ضبط آن دقت می کردم,اگر این اظهارنظر در مورد زیرزمینی بودن آن ترانه, صحت هم داشته باشد, پس چرا من توانستمبه سرعت مجوز بگیرم؟! چون که ما اثبات کردیم, آن ترانه لو رفته, اتفاقی بود.
آرامش را میپسندم
من دغدغه آنچنانی در زندگی ندارم.در مفید و بد روزگار مهم ترین مسئله برایم “آرامش” هست. در آرامش میتوانم روی موسیقی وساخت یک شعر مفید تمرکز داشته باشم… ضمن این که “خواب” را خیلی دوست دارمو چندان می خوابم.از او میپرسیم که موسیقی چند ساعت از یک شبانه روز تو را می گیرد؟
می گوید; “زمان خاصی ندارد, چرا که شما برای کارهای هنری نمیتوانی ساعت تعیین کنی…احتمالا خیلیها از من بپرسند که آهنگسازی را در چه ساعاتی از شبانهروز انجام میدهی,اما باز هم باید بگویم که تعریف به خصوصی ندارد! بعضی وقتها با سازم, قطعهاي را میسازم,بعضی وقتها, بدون ساز در خیابان چیزی به ذهنم خطور میکند, در مسافرت, در خواب و… در یک لحظه چیزی به ذهنم خطور می کند که آن ترانه را تبدیل به آهنگ میکنم.
پرسیدیم, پاسخ داد
علیرضا افتخاری
یک هنرمند خوش صداست و احساس خوبی دارد,به ویژه کارهای 10 سال پیش او. من خیلی وقتها با صدای او حس خوبی میگرفتم, اما نمیدانمچرا ایشان در گفت و گوهایشان درمورد بچههاي پاپ اظهارنظرهایی می کنند که به نظر من بعضی زمانهارنگ و بوی بیاحترامی میگیرد.
به نظر من اگر ایشان پس از مدتی نتواند به جوانان احترام بگذارد,احتمالاً جوانان هم مانند سابق بعنوان یک استاد پیشکسوت با او برخورد نکنند,نظر من این هست که احترام باید متقابل باشد, این درست نیست که ما سالها بعنوان یک پیشکسوت به ایشان احترام بگذاریم,اما ایشان بدون هیچ علتی بخواهد ما را تخطئه کند! ضمن این که باید به این نکته دقت داشته باشیدکه مخاطبان ما با یکدیگر تفاوت دارند و هیچ رقابتی هم بین ما نیست…
شهرام ناظری
من به شخصه برای ایشان احترام زیادی قائل هستم, او خلاقیتهاي زیادی دارد.
محمد اصفهانی
او صدای بسیار خوبی دارد, اما بعضی وقتها از رفتارهای حرفهايشان سر درنمیآورم.مثلاً هیچ وقت نفهمیدم که قصدشان از خواندن, “نون و دلقک” چه بود؟ نه موسیقیشان و نه ویدیوشان… گرچه ایشان آدم محترمی میباشند و در گفتگوهایشان همۀ وقت} از موسیقی پاپ دفاع کردند که این قابل تقدیر هست.
علیرضا عصار
من در مجموع از این که ایشان مخاطب دارند و مردم علاقه زیادی به او دارند, با خبر هستم, اما شخصا فضای موسیقی ایشان را دوست ندارم, آقای عصار برای من قابل احترام میباشند.
خشایار اعتمادی
ایشان پیروز بودند و از نخستینهاي پاپ ایران بودند و راه را برای ما باز کردند, اما شخصا اعتقاد دارم که صدای ایشان اورجینال نیست.
محسن یگانه
من غمگین شدم که آن ملودی یونانی را در کارش شنیدم و غصه خوردم. محسن که این همه ي کارهای مفید ساخته, نباید آن ترانه را می خواند! اما ایشان توانمندیهاي خوبی دارد, صدای شنیدنی دارد و من وی را تحسین می کنم.
احسان خواجه امیری
مانند صدایش, پسر خوبیه, او در گزینه کارهایش, دقت میکند.
رضا صادقی
بسیار محبوب هست, پسر زجر کشیده و سختی کشیدهاي هست و بسیار بااحساس می خواند, اما خیلی پر کار هست که انشاالله در آینده گزیده کار شود.
فرزاد فرزین
بعضی وقتها در ترانههایش, فریادهایی میکشد که احتمالاً بتواند انها را کمی ملایمتر بخواند.
مهدی مقدم
میتوانست در موزیک پاپ ایران, پیروزتر از این باشد, اما هنوز هم این فرصت را از دست نداده.مهدی پسر بااحساسی هست و صدای خوبی دارد, اما صبر ندارد.
فریدون آسرایی
فوقالعاده حرفهاي, صدای گرم و خوبی دارد و من خیلی دوستش دارم, تمام قسمتهاي صدایش را دوست دارم,انشاالله در آینده از او شاهد یک مجموعه مفید دیگر مانند “غریبه” باشیم.
بهروز صفاریان
فوق العاده, مفید, متوسط و ضعیف, از وی انتظارات بیشتری می رود.
محسن رجب پور
مدیریت امور هنری و به نوعی مارکتینگ بنیامین به محسن رجبپور رابطه دارد.