آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟ 

هایی وجود دارند که فقط برای تصحیح کردن رنگ پوست و تغییر رنگ آرایش کنونی روی پوست به کار می روند. پوست ما با وجود لکه های تیره، جوش، زخم، آکنه و جای زخم ها زیبایی چهره را تا حدودی از ما می گیرد و لکه ها و تیرگی های زشت را روی پوست نمایان می سازد.

 

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که با دیدن چهره بازیگران بدون جای هیچ لک و جوش دلتان بخواهد که همانند آن ها آرایش بی نقصی داشته باشید؟ پس مطلب زیر را درمورد تصحیح کننده های رنگ پوست بخوانید.

 

تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

برای انجام این آرایش ابتدا باید بدانیم که تصحیح کننده رنگ چیست. تصحیح کننده رنگ همان کانسیلر است. قبل از استفاده کرم پایه اولین چیزی که استفاده می کنیم کانسیلر است. بنابراین تمام جای جوش ها و لکه ها محو می شوند و آرایش ما بی نقص می شود.

چگونه تصحیح کننده رنگ را به کار ببریم؟

کانسیلر یک سلاح آرایشی است که می تواند لکه ها و تمام سیاهی ها را مخفی کند و پوست را با مهارت اصلاح سازی کند. کانسیلرها به دلیل تنوع بالایی که در رنگ ها دارند معمولا خریداران را دچار سر در گمی می کنند. هر کدام از رنگ ها برای مصارف خاص و جلوه دادن به پوست طراحی شده اند. پس بیایید بیشتر درباره آرایش تصحیح کننده رنگ بدانیم تا به عنوان کاربران آرایشی اطلاعات بیشتری داشته باشیم.

از پایه شروع کنید.

با کمک تصحیح کننده رنگ می توان از ناخالصی های پوستی، تغییرات رنگ پوست، رنگ رفتگی و زردی پوست به راحتی خلاص شد. حتی اگر رنگ رفتگی های پوست شما بسیار شدید هم باشد می توان با کمک تصحیح کننده رنگ آن را برطرف کرد.

 

بهترین و مناسب ترین محصولی که می توانید استفاده کنید چیست؟

هر پوستی نیاز به یک نوع کانسیلر دارد نباید از تمام انواع کانسیلرها استفاده کنید. اگر مشکلات پوستی شما شدید است باید از کانسیلرهایی که فشردگی و تراکم بالایی دارند استفاده کنید اما اگر لکه های روی پوست کم و ناچیز هستند کانسیلر ملایم استفاده کنید کافی است زیرا با همان لکه های

 

صورتتان مخفی می شود. بهتر است برای محو کردن مشکلات پوستی از چرخه رنگ ها استفاده کنید. چرخه رنگ ها به شما نشان می دهد که چه نوع مشکل پوستی را می توان با چه نوع کانسیلر از بین برد.

راهنمای تصحیح کننده رنگ پوست نشان می دهد که چگونه رنگ های مکمل و رنگ های متضاد همدیگر را خنثی می کنند.

 

برای از بین بردن مشکلات پوستی قرمز رنگ باید از کانسیلر رنگ سبزاستفاده کنید. این مشکلات پوستی می تواند جوش ها، آکنه و زخم ها باشد.

 

برای مشکلات پوستی صورتی می توانید از کانسیلر زرد استفاده کنید اما اگر تون صورتی آن ها پر رنگ باشد باید از ترکیب زرد و نارنجی استفاده کنید. کانسیلر زرد برای پوشاندن مشکلاتی چون روزاسه، حساسیت پوستی و پاره شدگی مویرگ ها کاربرد دارد.

 

برای مشکلات پوستی زرد رنگ از کانسیلر صورتی استفاده کنید تا معجزه آن را ببینید.

 

برای مشکلات پوستی آبی رنگ کانسیلر نارنجی یا هلویی استفاده کنید تا کبودی زیر چشم، لکه ها و تیرگی های روی پوست را از محو کنید.

 

برای خنثی کردن مشکلات زرد و نارنجی بهتر است کانسیلرهای مایل به آبی و بنفش استفاده کنید.

نحوه استفاده کانسیلر

ابتدا کمی کانسیلر با استفاده از برس صاف به اطراف قسمت های تیره و لکه ها بزنید و با استفاده با برس کرم پودر همراه با کرم پودر آن را روی پوست ترکیب کنید. به خاطر داشته باشید که کانسیلر را قبل از رژگونه استفاده کنید و سپس با برس رژگونه و یا برس ترکیب کننده به صورت دایره وار با هم ترکیب کنید.

آیا استفاده تصحیح کننده رنگ برای همیشه درست است؟

اگر مشکلات پوستی و لکه های روی پوست زیاد باشد می توانید از آن استفاده کنید در غیر اینصورت بهتر است زیاد خودتان را به آن عادت ندهید. اگر زیاد به استفاده کانسیلر عادت ندارید می توانید از رژلب یا کرم پودر تیره تر از رنگ پوستتان برای این کار استفاده کنید سپس روی آن کرم پودر روشن تر بزنید.

 

 

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟