دختر پادشاه ژاپن با یک کارگر فقیر ازدواج کرد

دختر پادشاه ژاپن با یک کارگر فقیر ازدواج کرد

دختر پادشاه ژاپن با یک کارگر فقیر ازدواج کرد 

دختر دل به پسر کارگر داده که در دانشگاه با وی آشنا شده هست، او این را انجام می دهد اما از امکانات درباری محروم خواهد شد. شاهزاده ماکو، دختر بزرگ امپراتور ژاپن تصمیم دارد با جوانی ازدواج کند که یک کارگر ساده در سواحل توریستی ژاپن هست. گرچه این پسر جوان در دانشگاه بین المللی توکیو درس خوانده؛

 

همان دانشگاهی که دختر امپراتور از آن فارغ‌التحصیل شده هست. شاهزاده ماکو با این ازدواج جایگاه سلطنتی خود را از دست میدهد و از این پس مثل یک شهروند عادی زندگی خواهد کرد.این دو پنج سال پیش در رستورانی در شهر توکیو با هم آشنا شدند و آشنایی‌شان تا به امروز ادامه داشته هست.

 

شاهزاده، جوان مورد علاقه‌اش را به خانواده‌اش معرفی کرده و آن ها نیز با ازدواج‌شان موافقت کرده‌اند. طبق سنتی قدیمی در خانواده امپراتوری ژاپن، هر کدام از اعضای خانواده با فردی معمولی ازدواج کند موقعیت خود را از دست خواهد داد و باید مثل آن ها زندگی کند. گرچه مراسم ازدواج آن ها کاملاً تشریفاتی و با رعایت تمام مراحل خواهد بود.

 

 به گزارش پارس ناز پدر شاهزاده ماکو و برادر کوچکترش، در حال حاضر در صف تاج‎گذاری قرار دارند اما مشخص نیست پس از امپراتور آکی‌هیتو، کدامیک تاج امپراتوری را بر سر خواهد گذاشت. در ژاپن زنان وارث امپراتور نیستند. برخلاف خاندان سلطنتی انگلیس یا دیگر کشورهای اروپایی،

 

خانواده امپراتوری ژاپن بسیار کم در انظار عمومی ظاهر می شوند اگرچه، به‌طور عادی به سفرهای خارجی می روند و در مراسم و سنت‌هاي فرهنگی شرکت میکنند.

ازدواج شاهزاده ژاپنی با پسر کارگر

ازدواج دختر شاه ژاپن،وصلت خانواده پادشاه ژاپن با کارگر،

 

 

دختر پادشاه ژاپن با یک کارگر فقیر ازدواج کرد