پدر شیطان صفت که 24 سال تمام به دخترش تجاوز کرد

پدر شیطان صفت که 24 سال تمام به دخترش تجاوز کرد

پدر شیطان صفت که 24 سال تمام به دخترش تجاوز کرد 

پدری که در کشور اتریش به مدت 24 سال به دخترش کرده بود غوغایی ترین پرونده تجاوز تاریخ کشور اتریش نام گرفت و در دنیا نیز خبر آن منتشر شد. ماجرای دختر اتریشی که به مدت 24 سال تمام در اسارت گاه پدر شیطان صفتش مورد ازار و اذیت هاي وحشیانه قرار گرفته بود برای بار دیگر در رسانه هاي مطرح شد.

 

 در سال 2008 میلادی پرونده  فریتزر  یکی از غوغایی ترین پرونده هاي ازار و اذیت اتریش شناخته شد .مرد اتریشی به نام جوزف فریتزر دخترش الیزابت را به مدت 24 سال در منزل اش حبس کرده و بارها مورد ازار قرار داده بوداکنون با گذشت سالها این دختر که خود زنی 51 ساله هست با هویت ناشناسی در اتریش به همراه فرزندانش زندگی میکند.

به گفته روانشناسان چوزف خود فرزند یک رابطه نامشروع بوده و در دوران کودکی اش به شدت به خاطر این موضوع زجر کشیده و به این ترتیب عقده هاي درونی اش را با آزار دخترش هویدا کرده هست.دختر وی زمانی از دست پدر روانی اش نجات یافت که بی در ساختمان پدربزرگ و مادربزرگش پیدا شد و به بیمارستان منتقل گشت.

 

پلیس با انتشار اطلاعیه‌هایي خواستار مراجعه مادر این نوجوان شد و سرانجام با دریافت اطلاعاتی محرمانه و ناشناس پیروز شد مادر وی را در نزدیکی بیمارستان پیدا کنند. مادر که مقامات وی را الیزابت معرفی کرده‌اند به افسران پلیس گفته بود که به تازگی و بعد از دو دهه حبس توسط پدرش آزاد شده‌هست.

وی اظهار کرد در 28 اوت 1984 پدرش وی را با دادن داروی آرام‌بخش به وی دستانش را بسته هست و در اتاقی در زیرزمین منزل آن‌ها زندانی کرده‌هست. فرانتز پولتزر رئیس اداره تحقیقات جنایی اتریش در گفتگو با تلویزیون آسوشیتدپرس گفت این زن رمزهایی را برای یافتن اتاق پنهان محل حبس وی داده و پلیس پیروز به کشف این مکان شده هست.

 

هایدی کاستنر دکتر روان دکتر گفت گفت و گو با این مجرم نشان داد که خود نیز به شدت بیمار بوده و در تمام این سالها عقده هاي روحی و روانی اش را بر سر فرزند خود خالی کرده هست . او از تسلط داشتن بر زنان لذت می برده و این حالت یک نیاز احساسی بوده که متهم همواره داشته هست.

تجاوز به دختر،تجاوز به محارم،تجاوز مرد به دخترش،

تجاوز پدر به دختر، تجاوز در خارج،تجاوز جنسی پدر

 

 

پدر شیطان صفت که 24 سال تمام به دخترش تجاوز کرد