همه نکات خواندنی و جالب درباره مستربین معروف

همه نکات خواندنی و جالب درباره مستربین معروف

همه نکات خواندنی و جالب درباره مستربین معروف 

مرد معروف طنزهای کمیک است که در تمام دنیا شناخته شده است و بهترین کارهای طنز را از وی شاهد بوده ایم. درباره این بازیگر کمدی نکات جالبی را آورده ایم. بسیاری از متولد دهه ۶۰ و پیش از آن، با مستر بین و کمدی های بسیار جذاب و سرگرم کننده اش آشنا هستند. وقتی برنامه مستر بین شروع می شد،

 

همه ما از ته دل به کارهای احمقانه و خنده دارش می خندیدم و دیدن اینکه وی حتی قادر نیست ساده ترین کارهای زندگی را هم به انجام برساند برایمان بسیار جالب بود.«روآن اتکینسون» که همه ما او را به لقب «مستر بین» می شناسیم، علاوه بر بازیگری، فیلمنامه نویس و مانکن تبلیغاتی انگلیسی است و نام وی در فهرست بامزه ترین کمدین های بریتانیا به چشم می خورد.

 

او همچنین در سال ۲۰۰۵ میلادی به عنوان یکی از ۵۰ کمدین برتر تاریخ نیز برگزیده شد. فارغ از این موارد، شاید بد نباشد با ۱۸ مورد دیگر از ویژگی ها و فعالیت های اتکینسون آشنا شده و بهتر وی را بشناسید.برای این منظور با پارس ناز همراه باشید.

۱- وی صداپیشه شخصیت زازو، مرغ شاخنوک قرمز رنگ در شیر شاه بوده است.

۲- اتکینسون چگونه شخصیت مستر بین را خلق کرده؟ هنگامی که در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آکسفورد بوده، از وی درخواست شده تا تئاتری انجام دهد و وقتی جلوی آینه در حال شکلک درآوردن بوده، ایده این شخصیت به ذهنش خطور می کند.

۳- روآن در مورد زندگی شخصی خود بسیار ساکت و کم حرف است. شاید دلیلش هم این باشد که او چندین سال است که از لکنت زبان رنج می برد. او قادر نیست حرف B و کلماتی که با این حرف آغاز می شود را به درستی ادا کند.

۴- اتکینسون پیش از انتخاب نام «مستر بین» برای شخصیت طنز برنامه های خود، نام هایی همانند «مستر وایت» و «آقای گل کلم» را انتخاب کرده بود.

۵- ملکه انگلستان نشان شوالیه را در سال ۲۰۱۳ برای هنر بسیار خوبش به وی اهدا نمود.

۶- او در سال ۲۰۱۲ میلادی مستر بین را بازنشسته کرد زیرا اعتقاد داشت که رفتار او برای شخصیتش خیلی کودکانه است.

۷- به گفته یکی از دوستان نزدیک مستر بین به نام استفن فرای، روآن بسیار دوست داشته با ماشین های برقی و کوچک به زمین تنیس برود.

 

۸- او این شانس را داشته تا یکی از مهمان های عروسی پرنیس چارلز و کامیلا پارکر بولز باشد.

۹- مجموعه تلویزیونی مستر بین در ۲۰۰ کشور دنیا پخش می شد و تقریبا همه مردم دنیا با شخصیت وی آشنایی کامل دارند.

۱۰- اتکینسون یک دختر به نام لی لی دارد که در نمایش «تعطیلات مستر بین» ایفای نقش نموده.

۱۱- از روآن اتکینسون پرسیده شد که تشابه وی با مستر بین چیست؟ وی در پاسخ بیان داشته که: «در دنیای واقعی، گوش های من هم مانند او تکان می خوردند.»

۱۲- به طور کلی ۱۴ فصل از این مجموعه تلویزیونی ساخته شد اما باعث تولید دو فیلم سینمایی بسیار موفق، سریال های انیمیشنی، بازی های کامپیوتری و کتاب های متعددی شد.

۱۳- روآن اتکینسون یکی از طرفدران پر و پا قرص ماشین های اسپرت است و مجموعه ای از بهترین آن ها را دارد.

۱۴- وی همچنین از طرفداران جیمز باند نیز هست و شغل خود را بازی در فیلم هرگز نگو هرگز آغاز کرده.

۱۵- نام وی در مجله Observer به عنوان یکی از ۵۰ کمدین برتر بریتانیا به ثبت رسیده است.

۱۶- با تمام علاقه ای که به ماشین های اسپرت دارد، هرگز به سراغ پورشه نمی رود. به اعتقاد وی پورشه یکی از بهترین خودروهای جهان است اما تیپ شخصیتی وی با پورشه سواری سازگار نیست.

۱۷- او در دو دانشگاه مشهور تحصیل نموده؛ در نیوکاسل مهندسی برق خوانده و کارشناسی ارشد خود را نیز از دانشگاه آکسفورد دریافت نموده است.

 

 

روزیاتو

 

 

همه نکات خواندنی و جالب درباره مستربین معروف