ملانیا ترامپ از اتهام رسوایی اخلاقی تبرئه شد

ملانیا ترامپ از اتهام رسوایی اخلاقی تبرئه شد

از اتهام رسوایی اخلاقی تبرئه شد 

قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات امریکا در معرض اتهامات قرار گرفت که اکنون تمامی انها در معرض نقض شدن میباشند.روزنامه «دیلی‌میل» به علت انتشار نادرست درمورد قبل «ملانیا ترامپ» و کار کردن وی بعنوان مدل، اضافه بر عذرخواهی رسمی به همسر ترامپ غرامت پرداخت خواهد کرد.

 

بیانیه توافق شده‌اي که از سوی دو طرف در دادگاه قرائت شد نشان می دهد که دیلی‌میل به ملانیا غرامت پرداخت خواهد کرد اما مقدار این غرامت اعلام نشده هست.دیلی‌میل این اخبار را در تاریخ 20 آگوست سال 2016 درمورد ملانیا ترامپ منتشر کرده هست.بانوی اول کشور آمریکا ماه فوریه به تهمت افترا، علیه نشریه دیلی میل برای بار دوم در نیویورک دادخواست تنظیم کرده بود.

 به گزارش پارس ناز پیش از این نیز ملانیا ترامپ علیه “دیلی میل” در دادگاه مریلند شکایت تنظیم کرده بود اما قاضی دادگاه ادعای او را رد کرده بود.ملانیا ترامپ پیش از این علیه دیلی میل و نیز «وبستر گریفین تارپلی» وبلاگ نویس سیاسی در مریلند، شکایت کرده بود.

 

شکایت اولیه ملانیا به این علت انجام شده که دیلی میل با انتشار گزارشی نوشته بود که وی در دهه 1990 بعنوان کارگر جنسی فعالیت می‌کرده هست.در پی انتشار این گزارش و شکایت ملانیا ترامپ، دیلی میل و نیز این وبلاگ نویس مریلندی از ادعای خود عقب‌نشینی کرده و این گزارش را از صفحات اینترنتی خود حذف کردند.

 

ملانیا در شکایت اخیر خود در نیویورک از دیلی میل و نیز تارپلی خواستار دریافت 150 میلیون دلار خسارت مالی شده بود و این در حالی هست که بعضی منابع خبری مبلغ غرامت پرداختی از سوی دیلی‌میل را 3 میلیون دلار اعلام کرده‌اند.

 

 

ملانیا ترامپ از اتهام رسوایی اخلاقی تبرئه شد