مدونا خواننده 58 ساله صاحب دختران دوقلو شد

مدونا خواننده 58 ساله صاحب دختران دوقلو شد

مدونا خواننده 58 ساله صاحب دختران دوقلو شد 

خواننده زن مشهور آمریکایی در امور خیریه مشارکت بسیار فعالی دارد و در آخرین اقدام خود دختران دوقلوی مالاوی را به فرزندی قبول کرده است. مدونا و دختران دوقلو جدیدش | دختران دوقلو و جدید خواننده مشهور مدونا به زودی برای شروع زندگیجدیدشان به امریکا سفر خواهند کرد.

 

به گزارش پارس ناز استلا و ایستر دختران یتیمی اهل کشور مالاوی هستند که روز گذشته درحالی که دستشان در دست سوپراستار 58 ساله بود از دادگاه خارج شدند و قاضی به فرزندخواندگیپذیرفتن این دو کودک توسط این ستاره را رسما پذیرفت.مدونا پس از حکم قاضی مبنی بر اجازه بردن آنها به خانه اش در نیویورک ، آنها را در آغوشگرفت و بوسید.

عکسی که مدونا از دختر بزرگش لوردس و استلا و ایستر منتشر کرد، مدونا و دختران دوقلو جدیدش قرار بود پس از انجام امور اداری ویزای این دو کودک به امریکا سفر بازگردند.بر طبق گزارش ها مدونا از دو سال گذشته تاکنون در پی انجام مراحل اداری برای پذیرفتن ایندو خواهر دوقلو بوده و سرانجام روز گذشته با موفقیت این مراحل به پایان یافت و اکنون استلا و
ایستر آماده اند تا برای وارد شدن به زندگی جدیدشان با جت شخصی به امریکا سفر کنند.

 

مدونا و دختران دوقلو جدیدش | این اولین بار است که دوقلوها سوار هواپیما شده و این کشور کوچک آفریقاییو پرورشگاهی که در آن بزرگ شده اند را ترک می کنند. مادردوقلوها پس از به دنیا آمدن آنها فوت کرد و بر طبقگفته وکیل این پرونده آقای میسومالی، پدر آنها نیز با اطلاع داشتن از تمام شرایط واگذاری سرپرستی کودکان،برگه ها را امضا کرده است.

 

همچنین به گفته این وکیل بعید به نظر می رسد پدر آنها به امریکا سفر کند و به گزارش پارس ناز اگرآنها روزی به مالاوی بروند، تصمیم دیدار این دو خواهر با پدرشان برعهده مدونا خواهد بود ولی قیمبچه ها که از سوی قاضی انتخاب می شود، حداقل سالی یک بار برای بازدید از شرایط و ارائه گزارشوضعیت بچه ها، از آنها دیدن خواهد کرد.

روکو پسر بزرگ مدونا در سفر به مالاوی و در کنار بچه های پرورشگاهمدونا خبر به فرزندخواندگی گرفتن دختران جدیدش را با انتشار عکسی به 8.7 میلیون فالوئر خود درشبکه اجتماعی اعلام کرد. در این تصویر دختر بزرگ وی لوردس در کنار دو خواهر خوانده جدیدشاستلا و ایستر مشاهده می شود. این عکس سال گذشته در پرورشگاه “خانه امید” در کشور مالاویگرفته شده است.

 

این خواننده از ازدواج سابقش دو فرزند به نام لوردس و روکو دارد و دو فرزند خوانده از کشور مالاویدارد به نام دیوید باندا و مرسی جیمز دارد که به ترتیب آنها را در سال های 2006 و 2009 بهفرزندخواندگی پذیرفت و اکنون با کودکان جدید جمع فرزندان او به شش نفر می رسد.

این خواننده در کنار دو فرزند خوانده دیگرش دیوید باندا و مرسی جیمز

 

مطالب مرتبط :

 

 

مدونا خواننده 58 ساله صاحب دختران دوقلو شد