فال متولدین ماه های مختلف در مرداد ماه

فال متولدین ماه های مختلف در مرداد ماه

فال متولدین ماه های مختلف در مرداد ماه 

امروز برای شما مرداد ماه را حاضر نموده ایم که میتوانید در ادامه  آن را بخوانید و از رویدادها این ماه خود کاملا با خبر شوی

 

متولدین فروردین ماه :
در این ماه احساس میکنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و میخواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام میشود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ، ممکن هست در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خود را از دست بدهند

 

در این ماه به جای اینکه کوشش کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

 

متولدین اردیبهشت ماه :
نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌هاي‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آن ها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت آن را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به راحتی می‌‌توانی با شرایط اخیر،

 

خود را سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت بهره گیری کن.با رفاقت قدیمی مجدد برخورد خواهی کرد که مشاهده او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌هاي او بهره گیری کنی. چندان خودت را غرق در کار کرده‌اي ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی.

 

توصیه شراکتی به تو شده که آن را قبول نکن حتی اگر در مورد این توصیه به تو رازها شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی برخی مواقع انسان را به راه‌هاي باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از انها بسیار دشوار و گاهی غیرممکن هست…

 

متولدین خرداد ماه :
صبر کنید و تامل کنید همان طور که «در» همۀ وقت} روی یک «پاشنه» نمیچرخد، جهان هم همۀ وقت} به یک حال و یک منوال نمیماند. هم «ان مع العسر یسرا» داریم و هم «فالله یحب الصابرین» شما که این همه ي مدت صبر کرده‌اید کمی دیگر هم دوام بیاورید گردش فلکی برای شما روی به میانه روی دارد.

 

مقدمات یک برای شما در حال تدارک و فراهم شدن هست. کوشش کنید منتهای بهره گیری از این سفر را بکنید که سفری سرنوشت ساز هست. اگر «تنها» هستید چندان ناراحت نباشید که شاعر گفته هست دلا خو کن به تنهائی که از– تن ها «بلا خیزد» دوران تنهائی شما نیز بالاخره پایان خواهد یافت. خود را عوض خواهید و این تعویض از هر جهت به سود و بنفع شماست. از جهان مردم جهان روی برنگردانید.

 

متولدین تیر ماه :
با مثبت نگری به تک تک خواسته هایت خواهی رسید،نگرانی هاي در حال تمام شدن هست.به زودی خواهی فهمید که با غم و غصه خوردن کاری پیش نمیرود،بلکه باید از همان جاییکه چرخ زندگی را متوقف کرده اي بر گردی و مجدد شروع کنی.شک و دو دلی را از خودت دور ساز.

 

برای اینکه تعادل به زندگی ات برگردد بهتر هست تمام مسایل هرروز را از روی عقل و قانون انجام بدهی.اگر در نظر داری محل کارت را تغییر دهی صبر کن تا شرایط اقتصادی ثبات بیشتری به خود بگیرند.برترین نعمتی که میتوانی در زندگی ات داشته باشی،داشتن همسری شایسته و مهربان هست.

 

در خرید و فروش سود خوبی نصیبت می شود.داشتن پول می‌تواند برای یک نفر به معنای آزادی و برای دیگری به معنای امنیت،قدرت و توانمندی باشد.هر چه با دیگران روراست تر باشی،بهتر هست.رابطه هاي دوستانه را نگه دار و با دیگران از روی صدق و صفا و یکرنگی رفتار کن.افراد دوست نما را از خودت دور کن.خیلی از این افراد فقط برای وقت گذراندن به دنبالت می‌آیند.

 

متولدین مرداد ماه :
کسی ممکن هست در اول ماه از شما خواهش اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با پایداری شما روبرو خواهد شد. گرچه این پایداری تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که آن کار حقیقی بوده و برای کمک باشد. با کامل شدن قرص ماه در ۸ م ماه باعث انرژی در شما خواهد شد که می‌توانید.

 

روابط با یک نفر به سرعت بهبود پیدا میکند احتمالا شما هر دو یک چیز می خواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به آن را انتخاب کرده بودید. خود را در نگه دارید و چیزها را راحت تر بگیرید. یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه هاي بزرگی با ظاهر زیبا حاضر میکند.

 

از دو هفته قبل برخی از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش می‌روند. تعجب نکنید اگر یکسری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد.

متولدین شهریور ماه :
این ماه مخلوطی از همۀ چیز باهم هست. در فعالیتهای اجتماعی همکاری میکنید اما با لحنی تند و خشن با موانعی در زندگی شخصی و شغلی روبرو شوید. از بحث کردن با همسرتان امتناع کنید و صبر پیشه کنید هر چند زندگی این ماه در حال طبیعی خود در جریان هست. با کم خوابی صلح و آرامش در منزل را برهم خواهید زد

 

پس بهتر هست برای استراحت خود زمان کافی در نظر بگیرید. زندگی شغلی تان گیج کننده به نظر میرسد و مسئولیت ها و وظایف تان افزایش پیدا میکند.برای انجام یک جلسه یا معامله سفری درپیش دارید. در طول این ماه اغلب مشغول رسیدگی به جلسات هستید و برخی از تصمیم گیری هایتان نتیجه معکوس می‌دهند.

 

تمرکز بر انجام کارها داشته باشید و در برخورد با برخی شرایط نفسانی ، رفتاری دوستانه پیش بگیرید. بازرسی بر زیر دستان برایتان ترقی بدست می آورد. خودباوری زیادی برایتان دردسر ساز شده و باید با تواضع بیشتری رفتار کنید.

 

متولدین مهر ماه :
در ماه قبل ممکن هست بر شما لحظات آمیز فراوان قبل باشد ولی بنا به عللی، قدر آن لحظات را سهواً اید. به نظر میرسد اکنون در اندیشه آن چه قبل هست به سر میبرید اما به هر حال باید دقت داشت که نه شما و نه هیچکس دیگری قدرت تثبیت کردن لحظات و نگهداشتن زمان را نداشته و ندارد.

 

در قبل زندگی کردن به صلاح شما نیست ؛ توصیه من به شما این هست که در این ماه از طریق رابطه صمیمانه با خداوند مجدد شرایط خوبی را برای خود فراهم کنید و انچه را در پی آن هستید مجددا به دست آورید ؛ صیقل دادن دل و تزکیه باطن، کلید موفقیت شماست.

 

متولدین آبان ماه :
در این ماه برای شما شرایط تازه‌اي بوجود می آید و ناگهان تصمیم می گیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار نمائید.
روش‌هاي کناره گیری و دوری شما ممکن هست تا هم اکنون نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن هست شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید

 

که چطور می‌توانم کاری راکه نخست کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟در این ماه آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

 

متولدین آذر ماه :
این روزها، روزهای عجیبی برای شما خواهد بود. انچه راکه می خواهید، در محیط اطراف تان درمی یابید. ممکن هست اشتباهاتی از شما سر بزند ولی حواس تان باشد که در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه باطن انها را دریابید. تلاش هاي خود را صرف کارهایی کنید که خوب باشد و بتوانید از حاصل انها بهره مند شوید. اینکه زندگی برای شما تکراری شده، جمله اي بی فایده هست؛

 

چرا که همواره زندگی را از یکنواختی خارج می کند. ممکن هست یک معامله پرسود انتظارتان را بکشد، از دستش ندهید. «او» خلاصه روزی می آید، گرچه همین روزها که نزدیک هست.

 

متولدین دی ماه :
هدف تان را تا به انتها دنبال نمایید و در نیمه راه ناامید نشوید که می‌گویند جوجه را پایان پاییز می شمارند. شما همه ي وقت تحت تاثیر محیط اطراف خود هستید. اکنون به جای آن که زانوی غم در بغل بگیرید چاره اي بیندیشید که موانع زندگی تان رو به افزونی نرود و کاهش یابد. از جاییکه انتظارش را ندارید کمک دریافت می کنید

 

ولی شما آن قدر مشغول و نگران مسئولیت هاي تان هستید که توجهی به این کمک نمی‌کنید. او هنوز چشم امیدش به شماست. در زندگی عاطفی تان ممکن هست کدورتی پیدا شود. احتمالاً فکر او جای دیگری باشد. احتمالا شما به فکر او نباشید. احتمالا اصلا گناهکار خودتان هستید. به خودتان بیایید، اگر نمی‌خواهید جرات گفتنش را داشته باشید.

 

متولدین بهمن ماه :
در فکر و گمان بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید اما این ماه به اندازه کافی وسوسه تان میکند!وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شودحفظ کردن نگرش‌هاي مثبت کار دشواری هست ، حتی ممکن هست فکر کنید برای موفق شدن در مقابل افرادی که با شما مخالفت میکنند و بر ضدتان میباشند باید سخت تر کار کنید.

 

با همۀ این احوال اگر اجازه ندهید پاسخ‌هاي منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید هر چیزی امکانپذیر میشود.

 

متولدین ماه اسفند :
در این ماه ممکن هست بر این یقین باشید که تمام عادات احساسی قابل تغییر میباشند مخصوصا اگر شما مایل باشید که در ذهن خود گمان کنید که در موقعیت کنونی به نتیجه و هدف خود رسیده‌اید بدون اینکه واقعا در واقعیت به آن دست پیدا کرده باشید.بدبختانه در آینده ممکن هست تبدیل به آدم پول رفاقت شوید و اگر کسی راه شما را برای رسیدن به منافع مالی سد کرد عصبی و مضطرب شوید ، از این ماه به خودتان قول دهید که از لحظه حال لذت ببرید.

 

 

فال متولدین ماه های مختلف در مرداد ماه