عکس های بازیگران و ستاره های دوست داشتنی (301)

عکس های بازیگران و ستاره های دوست داشتنی (301)

و ستاره های دوست داشتنی «301»

آخرین و جدید ترین و چهره هاي سرشناس ایرانی در را می‌توانید در آلبوم خوشگل زیر دیدن نمایید. 

 

ابوالفضل پورعرب ستاره دهه شصت و هفتاد که حضورش در هر فیلمی فروش آن را تضمین می‌کرد و علت موفقیت آن بود. سوپراستار خوشتیپ و خوش چهره اي که گرفتار مریضی و سختی روزگار شد و از قافقله تندرو و بیراهه روی سینما جاماند و امروز جایگاهش جز نقش هاي افتخای کوتاه در ها و سریال ها نیست. برای همۀ ستاره هاي قدیمی سینمای کشورمون آرزوی سلامتی داریم.

آزادی هاي یواشکی مازیار فلاحی به روایت عکس.
اگر این عکس را چاپ کنی و بزنی روی دیوار، مطمئن باش آن دیوار هیچگاه نخواهد ریخت. عکسی که هم حس افتخار دارد و هم افسوس! افتخار به هموطن بودن با بزرگانی چون بیضایی و آغداشلو و افسوس به محروم بودن از هنرشان در وطن.

پیمان معادی و رفیق قدیمی اش در جایی که قطعا ایران نیست، به دو علت! اول این که از این ها با این مدل پلاک در وطن نداریم، دوم این که این پلاک و این اتومبیل در کشورمون وجود ندارد.

سحر قریشی و سمانه پاکدل در کنار یکی از هواداران، پس از خروج از فروشگاه لباسی که بعضی از محصولات محدود خود را حراج کرده بود.

بهاره رهنما و رفقا در یک نمایشگاه اتومبیل. بهاره جان کمی مراعات کن، اتومبیل لوکس و قدیمی هست، تاب و توان اتومبیل هاي امروزی در تحمل نیروی وارده به بدنه را ندارد.

رامبد جوان، پس از اکران شدن شایعه حضور سحر دولتشاهی در خندوانه.
آخرین روزهای فیلم برداری فیلم سینمایی “دم سرخ ها” به کارگردانی آرش معیریان. با حضور بهنوش بختیاری، مجید یاسر، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم و جواد رضویان.

نیما شعبان نژاد و گفتاری کوتاه در باب فلسفه بوی عطار و مشک. متنی که قرار بوده باشد، ولی خب همۀ وقت} نتیجه باب میل فرد نیست

امیر کربلایی زاده در حال استانبول گردی. شرایط در استانبول به گونه اي هست که کفتر هاي میدان تقسیم هنگام شنیدن “بیَه بیَه” اکثر ترغیب و تهییج می شوند تا جملات دیگر. سگ هاي ولگرد استانبول هم با “چخه چخه” سریع تر از هر جمله ي دیگری فرار می‌کنند

همایون شجریان و دخترکش در حاشیه پروژه هنری “سی”.
عید من آن روزی هست که بعضی عزیزان به این موضوع پی ببرند که مو هاي زائد بدنشان برای هیچ بنی بشری جذابیت ندارد!
محمد کاسبی، فریبا کوثری و مجید اخشابی پس از پایان یافتن سفر مشترکشان که احتمالاً برای حضور در یک مراسم بود.
عکسی از پشت صحنه پروژه زیبا “آتش و قداره” به کاگردانی محمد عرب، با حضور محمدرضا شریفی نیا، هلیا امامی، محسن افشانی، مهران غفوریان، ارسلان قاسمی و سایر دوستانی که در عکس حاضر نیستند.
آنا نعمتی و امیرعلی دانایی در نمایی از فیلم سینمایی اخیر دوستان به نام “آپاندیس”. بیصبرانه منتظر تولید پروژه بعدی حسین نمازی، یعنی فیلم سینمایی “پروستات” هستیم.
دورهمی دوستان در ایونت یک رستوران در مجتمع مدرنِ الهیه. مجتمعی لوکس که چند نگهبان جلوی درب گذاشته اند و کسانی که تیپ و قیافه شان به بالاشهر نمی خورد و حداقل سه جزء از پوششان مارک دار نیست، به داخل راه نمی دهند. خواهران اسکندری، مریم کاویانی، لیندا کیانی و هستی مهدوی.
اگر بخواهیم عزیزان حاضر در عکس را “فازشناسی” کنیم، مرجانه گلچین به احتمال چندان فاز یک بودایی را گرفته هست، ولی تشخیص فاز سحر ولدبیگی و فریبا طالبی واقعاً دشوار هست! تنها حدسمان، مرد عنکبوتی پیش از پرتاب تار هست!
از قیافه عادل کاملاً مشخص هست که خودش هم از حضور در این کافه بسیار معذب شده ولی رویش نمی‌شود از آن بیرون برود!
داداشی تون رفته ساحل مالدیو.
ماهایا پطروسیان با ژست هاي خود، آخرین رگه هاي اصالتِ دهه پنجاهی ها را در اینستاگرام زنده نگاه داشته هست.
الهه خانم رضایی هم به زیارت حرم مطهر امام رضا «ع» رفته بودند که طبق انتظار این عکس را گرفتند و آپلود کردند.
سحر جعفری جوزانی بخواهد با نزدیکانش هم عکس بگذارد، آن را کلاژ و ترکیبی می کند و سپس می‌گذارد! کلا به یکی دو عکس راضی نیست! به همراه کشف اخیر درمورد خانواده که به آن دست یافته هست.
محمود شهریاری در کنار عموی عزیزش. برای همۀ بزرگان خانواده ها آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.
بارانا خانم هم که ماشالله روز به روز دارد بزرگ تر می‌شود. «نه پس همانقدری بماند!»
خانم پاکرو با این پست «که طبق معمول تکراری هست» اعلام کردند که برای این که بتوانید ماه را به خود جذب کنید «خودش را می‌گوید»، باید چشمک زدن بلد باشید! عزیزانی که مفید بلدند چشمک بزنند، به همراه پاسپورت شینگن دار و تصویری از سوئیچِ کلاس اِس، به دایرکتِ خانم پاکرو مراجعه کنند.
پیشنهاد اي شنیدنی از مردی که برکت و موفقیتِ زندگی اش بر کسی پوشیده نیست.
ناهار دورهمی احمدرضا عابدزاده و دوستان. گویا احمد لیمو ترش خیلی دوست دارد.
یوسف تیموری در این چند روز به اندازه کل چند سالی که عضو اینستاگرام بوده، فعالیت داشته هست. به او خسته نباشید می‌گوییم.جوایزی که شهاب حسینی، صالح میرزاآقایی و سعید دهشیری بخاطر اجرای نمایش اعتراف در کالیفرنیا دریافت کردند. تا همین دو روز پیش که عزیزان در شهر تهران اجرا داشتند، نمی‌دانم چگونه دو روزه به کشور آمریکا رسیده، اجرا کرده، قضاوت شده و جایزه خود را دریافت کرده اند!
هدیه تهرانی از همکاری خود با یک طراح جواهر در راستای حمایت از یوزپلنگ ایرانی خبر داد. مانند این می‌ماند که با یک مربی فوتبال در راستای افزایش ذخایر آبی زیر زمینی قرارداد همکاری امضا کنی.
گوهر خیراندیش و دخترش آزاده در سالنِ خالی از تماشاگر در انتظار شورع یک نمایش.
قطعا منظور هدیه تهرانی در پست بالا این عزیزان نبود.
بانو احترام برومند با به اشتراک گذاشتن این عکس بی کیفیت و قدیمی در کتار خانواده اش و استاد داود رشیدی، اتفاقات تلخ رخ داده برای دو دخترک بیگناه را محکوم کرد.
علیرضا جعفری با این پست نشان داد که اگر بازیگر نمیشد باز هم میتوانست درآمد خوبی در معابر شهر داشته باشد.
فیلم برداری «لیسانسه ها» کماکان ادامه دارد و از قرار معلوم فصل دوم آن پر و پیمان تر از فصل اول آن خواهد بود.
دیروز تولد مسعود خان کیمیایی، رئیس سینمای کشور ایران بود. این روز را به همۀ عاشقان سینما و هواداران آقای کیمیایی تبریک عرض می کنم و برای ایشان آرزویِ سلامتی دارم.
سلفی و یک مدرسه فوتبال. امیدوارم در سال هاي آینده شاهد فوتبالیست هایي مفید با توانایی بالقوه در هنرهای نمایشی خواهیم بود.
خلاقیت به سبک امید حاجیلی. مسئولیت پذیری را هم که از گروه تروریستی داعش یاد گرفته هست.
شهرزاد کمالزاده با این سلفی از نسرین مقانلو به دلیل وجود داشتن اش تشکر کرد. به انتهای مقاله امروز رسیدیم. ممنون از همراهی ارزشمندتان. 

 

مطالب مرتبط :

 

 

عکس های بازیگران و ستاره های دوست داشتنی (301)