عکس های بازیگران ایرانی در اینستاگرام (262)

عکس های بازیگران ایرانی در اینستاگرام (262)

ایرانی در اینستاگرام «262»

آخرین ایرانی در که غوغایی بوده اند و لایک زیادی گرفته اند را می‌توانید در ادامه دیدن کنید.

 

شروع می کنیم با این سلفی احسان کرمی در کنار حمید خان لولایی، دو خوشتیپ از دو نسل متفاوت و تلویزیون.
تشکر ویژه از که مراعات کرده و ما را با جنبه هاي فراتری از ویژگی هاي ظاهری خود آشنا نکرده هست. خانم پزشک، آروم تر فرو کن!
با این عکس از همۀ کسانی که او و علی اوجی را تبریک گفته اند تشکر کرد. نرگس جان این هایي که در این چند روز تبریک گفتند همۀ کسانی که قرار بود تبریک بگویند نیستند، نیمی از انها هنوز در شوک به سر می برند و بعد ها تبریک خواهند گفت.
امید علومی این عکس را گذاشته و اصرار دارد که عکس خودش هست. ما نیز خود ما را به آن راه می‌زنیم و قبول می کنیم که خودش هست.
صدای ما شدنیه؟! درضمن رستاک جان ما معمولاً چیز هایي که از نزدیک دیده ایم و با آنها آشنایی داریم را بلدیم، بنابرین بعید می دانم ادعای شما صحیح باشد، ما خیلی چیز ها را ندیده ایم چیزی در موردش نمی دانیم!
سیروان خسروی در یک عصر گرم تابستانی.
مریم معصومی با این پست کاری کرد همۀ کسانی که به او بد و بیراه می‌گفتند، هر چه سریع تر اینستاگرام را پاک کرده، تلفن همراه را خاموش کنند و آن را درون چرخ گوشت بیاندازند و خودشان درون کمد حبس کنند.
خوش بحالت. باز هم تاکید می کنم که بازیگری در ایران برترین شغل دنیاست.حق به حقدار رسید و یواکیم فونیکس بازیگر توانمند هالیوودی برنده جایزه نخل طلای برترین بازیگر در جشنواره کن شد، همان جایزه اي که پارسال به شهاب حسینی رسیده بود. علی عمرانی به این اتفاق واکنش نشان داده هست.
ذوق اینستاگرامی آزاده زارعی از عکسی که مادرش برای پروفایل تلگرام خود گذاشته هست. متاسفانه چند وقتی هست شاهد این موضوع هستیم که مادر ها هم تحت تاثیر لوس هاي فرزندان خود قرار می گیرند.
این کمبود سوژه هست که ما را مجبور می کند تشکر احمدرضا عابدزاده از رفیقش بابت کارهای عروسی دخترش را در آلبوم قرار دهیم.
آفریت متین جان. گرچه شما به غیر چشمان بعضاً با بینی و جزئیاتش هم سخن می گویی.آنا نعمتی در نمایی از فیلم جدیدش که نامش “آپاندیس” هست. طبق شنیده ها نام فیلم بعدی آنا خانم “پروستات” خواهد بود.
مریم امیرجلالی، مریم معصومی و سایر دوستان در افتتاحیه یک کافه.
علی انصاریان در یک کنسرت. عکسی که می‌تواند از آن در پوستر هاي تبلیغاتی دور بعدی شورای شهر بهره گیری کند.
علی مسعودی و مجید یاسر در حال اجرای استندآپ کمدی در خندوانه. اصلاً به مجید یاسر نمی آمد انقدر بانمک باشد و اجرای به این خوبی داشته باشد.
سلفی یادگاری امید حاجیلی در کنار رضا حداد کارگردان پیروز تئاتر، سیامک انصاری، روزبه بمانی، احسان خواجه امیری و آن دوست عزیزمان که در پشت دیده می شود، پس از تماشای کنسرت گروه دارکوب. قطعاً این کنسرت یکی از پرستاره ترین کنسرت هاي چند وقت جدید بوده هست.
در مراسم پخش عمومیِ فیلم “هفت معکوس” ساخته علی عطشانی که همانگونه که شاهدید با استقبال عالی رو به رو شده بود.
انصافاً شما میدانستید که کل دنیا هستید؟! باید از هنرمندان عزیز که ما را با این واقعیات شگفت انگیز آشنا می کنند سپاسگزار باشیم.
جشن تولد در مراسمی در حد افتتاحیه یک فیلم برگزار شده بود، با کلی میهمان ویژه. نکته جالبش اینجاست که خود بهنوش چنین مراسمی را برای خود تدارک دیده بود، نه دیگران! در کنار خواهر، مادر و پدر عزیزش و مانند همه ي وقت در غیاب همسر.
سلفی بابک جهانبخش و بتمن کوچولویش در حال گردی.
حمیدرضا آذرنگ از نقش آفرینی خود در یک سریال جدید خبر داد. سریال که دوره زمانی آن مربوط به اواخر دوره قاجار و دوره پهلوی هست، چون در شهرک غزالی ساخته شده هست.
کمی به مقاله نظم و پرستیژ میبخشیم.
امیرحسین فتحی، از زاویه اي کمتر دیده شده در طبیعت زیبای شمال ایران.
علت توقف و ادامه ندادن پروژه هری پاتر مشخص شد.
در خبر ها آمده بود خانه شخصی بهروز وثوقی بازیگر نامدار سینمای کشور ایران توسط بنیاد مستضعفین به مزایده گذاشته شده هست که بسیار سر و صدا به پا کرد و واکنش هاي زیادی به دنبال داشت، تا جایی که رامبدِ همۀ وقت} محافظه کار هم این پست را گذاشت. گرچه خبر چند بعدش تکذیب شد.
رضا داوودنژاد به توئیتر پیوست و با نخستین توئیت اش آمار دایورت در این شبکه اجتماعی را به طرز چشم گیری افزایش داد.
عمار تفتی و شاهرخ استخری در نمایی از سریال “پرواز در ارتفاع صفر”.
بیا! خود چهره ها هم از بی سوژگی روی به عکس هاي آرشیوی خود آورده اند، آن موقع از ما انتظار میرود مقاله را بترکانیم.
منصور جان همین که گذاشتند پیکرش به ایران بازگردد جای شکر دارد. چه انتظاراتی داری شما!
سودابه بیضایی و همراهان، ایستاده در حال تشویق نماینده سینمای وطنشان در جشنواره کن. فیلم لِرد ساخته محمد رسول‌اف کارگردان مفید سینما برنده بخش نوعی نگاه هفتادمین جشنواره فیلم کن، که دومین بخش مهم این جشنواره به شمار می رود، شد. تبریک بی پایان بابت این افتخار آفرینیِ آقای رسول‌اف و سایر عوامل این فیلم. تبریک به سینمای کشور ایران.

 

پ.ن: لِرد همان فیلمی هست که به علت ضعیف بودنِ محتوا از جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد!
روایت مهسا کرامتی از امیر مانی و رقبای عشقی اش!
شوکت حجت دوبلور و صداپیشه مفید و خاطره سار کشورمون در کنار ملیکا شریفی نیا در جوار یکی از بزرگراه هاي استان تهران. برای تایید خاطره ساز بودن کار هاي خانم حجت، اشاره به صدای “ایشی زاکی” در فوتبالست ها، کافیست.
وقتی روی یک پل در حال فوتبال بازی کردن هستی که یکی از هم بازی ها زیرِ توپ می زند.امیر آقایی کلاً با طبیعت لج هست. پاییز و زمستان که همۀ جا یخبندان بود، هر صبح سرش را برق میانداخت و در این گرما موهایش را بلند کرده هست.
سلفی رنگی رنگی نیما شعبان نژاد که خیال می‌کند چون در کمدی نمایشی پیروز هست در سرودن شعر کمدی هم باید پیروز باشد.اصلاً هم این پست برای صفحه پُر کردن نیست…
با این عکس از جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری، زوج دوست داشتنی سینما و تلویزیون به اتمام مقاله می رسیم. ممنون از همراهی تان.

 

مطالب مرتبط :

 

 

عکس های بازیگران ایرانی در اینستاگرام (262)