طالع بینی عاشقانه شما در هفته جاری

طالع بینی عاشقانه شما در هفته جاری

طالع بینی عاشقانه شما در هفته جاری 

انواع و عاشقانه شما در هفته جاری را شرح می‌دهیم که میتوانید در ادامه بخوانید و از رویدادها احساسی خودتان در هفت روز آینده با خبر شوید.این هفته نیز با بدونیم همراه باشیم و از اتفاقاتی که ستاره ها برامون رقم زدن آگاه بشیم.

فروردین
این هفته کیهان جذابیت عشق را بیش از پیش به شما نشان می‌دهد. عطارد حرکت مستقیم به سوی برج اسد دارد و گنجایش کافی برای یک ارتباط عاشقانه را برای شما فراهم میکند. حالا حاضر تصمیم گیری در ارتباط با زندگی عاشقانه تان هستید. و ماه کامل در برج حوت به شما انگیزه ایجاد یک ارتباط نزدیک با عشقتان میدهد.

اردیبهشت
اگر حالا در ارتباط اي هستید تحت تاثیر زور و فشار دیگران قرار گرفته اید بنابراین نتوانسته اید به اندازه کافی روزهای خوبی را با هم داشته باشید. اما خوشبختانه تصمیم گرفته اید تغییری در روال زندگی خود ایجاد کنید و بدون دقت به حرف هاي دیگران همان طور زندگی کنید که خودتان می‌خواهید.

خرداد
مدتی هست اعصاب برای هم نگذاشته اید و برای هم پیام هاي ناخوشایندو پیچیده می فرستید اما خوشبختانه این هفته این آشوب ذهنی به آخر می‌رسد. با فراز و نشیب احساستان تردید دارید که آیا به یکدیگر تعلق دارید یا نه. مدتی هست با هم ارتباط فکری ندارید و احساس میکنید

 

مغزتان خاموش شده هست. اما از اواسط هفته گرد و غبار از ذهن تان برداشته می‌شود و از خواسته هایتان مطمئن میشوید. آیا او همان محبوبی هست که می‌خواستید؟

تیر
یک توافق کاربردی بین شما و پرطرفدار حس خوبی به شما داده هست. گرچه این موضوع چندان هم موضوع رمانتیکی نیست اگر انتظار داشته باشید او به تمام خواسته هاي شما جواب مثبت بدهد دیگر رضایتی از شما نخواهد داشت. این توافق از قراردادهای کتبی گرفته تا وعده هاي کلامی او در ارتباط با تقسیم وظایف منزل شما را هیجان زده میکند.

مرداد
با چرخش عطارد به سمت علامت شما مجدد ذهنتان آرام شده هست. حالا میدانید که هر وقت گفتگو می‌کنید پرطرفدار به حرف هاي تان میدهد و ذهنیت مشابهی که دارید ارتباط عاشقانه شما را قوی تر کرده هست. یک ترقی اساسی در اوضاع مالی رویایتان را به حقیقت تبدیل می‌کند و تمام بدهی ها را به یک باره مفقود الاثر می‌کند.

شهریور
حضور مریخ در برج سنبله باعث شده شور و هیجان بیشتری را در ارتباط تجربه کنید و اکثر از همه ي وقت نسبت به هم احساس خوبی داشته باشید. احساسی انکارناپذیر که هیچ کدام نمیتوانید آن را نادیده بگیرید.

مهر
احساس می‌کنید دیگر آن قدرت و تاثیر سابق را در ارتباط ندارید. اگر حس می‌کنید عشق رادر ارتباط گم کرده‌اید احتمالا دلیلش کار و تلاش چندان باشد. به جای نگرانی این هفته چند روزی را به بروید و به هر نحوی به خودتان استراحت بدهید. حتی اگر نیاز باشد به همسرتان بگویید که میخواهد چند روز تنها باشید و با خودتان خلوت کنید.

آبان
این هفته عشق و احساس بیشتری را در ارتباط تجربه خواهید کرد و حضور ماه کامل در بخش روابط رمانتیک طالع تان باعث شده هم از لحاظ روحانی و هم از لحاظ احساسی با پرطرفدار ارتباط عمیق تری را برقرار کنید. عمیق ترین احساس ها و رویاها را با هم به اشتراک میگذارید و هر دو تصمیم می‌گیرید از جهان فرار کرده و به یکدیگر پناه ببرید.

آذر
مدتی بود سختیهای زیادی را در ارتباط بردباری می‌کردید اما شاد باشید چون دیگر این روال به آخر رسیده هست. سیاره حاکم بر روابط دوستانه شما عطارد هست به همین علت کمی از زندگی عاشقانه خود ناامید شده اید. به ویژه در چندین روز قبل هر دو احساس میکنید کاملا از هم فاصله گرفته اید اما این هفته تمام دشواری های را از بین خواهید برد و تمام سوتفاهم ها را برطرف خواهید کرد.

دی
این هفته اکثر تمایل دارید آرزوهای تان را با هم به اشتراک بگذارید و خوشبختانه کیهان نیز به شما کمک می‌کند. هیچ چیزی از نظر معشوق غیرواقعی نیست پس جلو بروید و هر چیزی که در ذهن و قلبتان هست را به او بگویید. برنامه اي دارید که میخواهید با او در بین بگذارید و ارتباطی که با هم برقرار کرده‌اید شما را وارد دنیای دیگری کرده هست.

بهمن
شور و هیجان شما در ارتباط بیدار شده هست و تصمیم میگیرید به روشهای گوناگون ارتباط را بهتر و بهتر کنید. با نشان دادن امیال و خواسته هاي تان فرصت هاي جدیدی را در ارتباط بوجود می آورید.

اسفند
از کارهایی که باید در اولویت قرار دهید کار کردن روی ارتباط اي هست که دارید. گرچه اگر بهتر شدن ارتباط از نگرانی هایتان باشد تصمیم می‌گیرید تمامِ دشواری های را حل کنید. این هفته برای برآورده شدن نیازهای تان بیش از اندازه حساسیت نشان می‌دهید چه مجرد باشید و چه متاهل. شما در یک ارتباط دو طرفه هستید پس فقط نباید انتظار داشتهِ باشید که نیازهای خودتان برآورده شود. کوشش کنید در ارتباط تعادل برقرار کنید.

 

 

طالع بینی عاشقانه شما در هفته جاری