دنیای مدلینگ همراه با استایل و مدل لباس لیلا بلوکات

دنیای مدلینگ همراه با استایل و مدل لباس لیلا بلوکات

دنیای مدلینگ همراه با استایل و مدل لباس 

در دنیای مدلینگ ایرانی نیز فعالیت هایي دارد که ما را بر آن داشت تا در این مقاله به استایل هاي مخصوص این بپردازیم. لیلا بلوکات بازیگر و تئاترکشورمان از جمله هنرمندان فعال ایرانی در اینستاگرام بوده که ظرف سه سال قبل بیش از 400 پست را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و اکنون بیش از 1.2 میلیون فالوور دارد.

 

لیلا بلوکات همچون و الهام حمیدی، عاشق دنیای مد و لباس بوده و هر از گاهی هوادارانش را با فوتوشوتینگ هاي رنگارنگ خندان سورپرایز میکند.او اکنون در تلگرام نیز فعالیت زیادی دارد و پست هاي مختلفی را منتشر می‌کند و بعضا نوشته هاي مفهومی و علایق ادبی و هنری ایشان را به می‌کشد.

 

وی یکی از هنرمندانِ عاشق کارهای خیریه بوده و به همین دلیل موسسه خیریه مهر لیلا را چند سالی هست که راه اندازی کرده و سفیر آسایشگاه معلولینِ فیاض بخش استان تهران نیز به شمار می‌رود.

سبک زندگی دیجیتالی بلوکات

لیلا بلوکات گر چه بر خلاف استاد پرستویی هرروز چند اینستانوشته مفهومی برگرفته از ایران و دنیا را به اشتراک نمیگذارد اما علاقه زیادی به نوشته هاي مفهومی دارد و سعی دارد در اینستانوشته هاي خود گریزی به کتاب هاي مورد علاقه اش از ادبیات ایران و دنیا نیز بعضا داشته باشد.

۳ عکس از کلکسیون مد و لباس لیلا بلوکات در دی ماه ۹۵ که با برند سوئیت دولچه و عکسی از سعید عبداللهی در گالری آرت گرفته شده هست و او را با ستی از مانتوهای گرانقیمت و بوت هاي ایتالیایی دیدن می‌کنیم

 

بر خلاف بعضی از هنرمندان سینما که عاشق سلفی بازی میباشند، عکسهای سلفی زیادی در صفحه او دیده نمیشود. اما روند انتشار فوتوشوتینگ هاي تبلیغاتی مد و وی در کنار عکسهایی از جهانگردی هاي متنوعش، نشان گر این حقیقت هست که به فشن و توریسم، علاقه زیادی دارد. مخصوصا ایتالیا که گویا مقصد اصلی وی در قاره سبز هست.

سلفی لیلا بلوکات که به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1396 منتشر کرد و نوشت: تمام شدنت مبارک. فصل هایت، اصلا مفید نبود. خبرهایش یک روز خبر فوت محبوب هاي کشور به گوش میرسید و روز دیگر، آوار شدنه سقف هاي گوناگون و هر روز شنیدن خبرهای گوناگون . . .

 

بهره گیری از هشتگ لیلاـبلوکات در بیشتر اینستانوشته هاي وی نشان می‌دهد که او علاقه زیادی به اطلاع رسانی تصاویرش بر روی هشتگ هاي گوناگون به خصوص هشتگ اختصاصی خودش دارد تا لایک و کامنت هاي بیشتری دریافت کند و در این روند فشن، مخاطبان بیشتری پیدا کند.

استایل زمستانی لیلا بلوکات با سلفی خندان در کنار بهنوش بختیاری و لیلا خوشکار و رز رضوی

 

موضوعی که گر چه در میان هنرمندان و پر بیننده هاي اینستاگرام ایرانیان، چیز عجیبی نیست، اما به هر حال برای یکی از فعالان سینمایی دنیای مد و لباس ایرانی می‌تواند اهمیت بسزایی داشته باشد و گرچه درس خوبی برای فعالان فشن ایرانی که از ظرفیت هاي هشتگ ها برای بازاریابی و کار خود،‌ بیشتر بهره گیری کنند.

استایل لیلا بلوکات برای حمایت از کمپین خیریه انجمن اتیسم ایران

 

لیلا از یک اتفاق عجیب هم در میانه دنیای مد و لباسش خبر داد:بيست روز پيش  «آذر 1395» كمپينى براى حمايت از كودكان اوتيسم به راه افتاد. كمپينى براى حمايت از خانواده هاى اوتيسم و كودكانى كه نياز به مراقبت و آموزش دارن.

 

دليل ايجاد اين كمپين هم اتمام قرارداد اجاره ساختمان منزل اوتيسم بود كه بدون هيچ حمايت دولتى و به شكل خصوصى و با كمك خيرين، توسط انجمن اوتيسم راه اندازى شده بود. در اين بيست روز به كمك هنرمندان و ورزشكاران زيادى كه به اين كمپين پيوستن تلاش كرديم كه بخشى از مشكلات، كمبودها و نيازهاى خانواده هاى اوتيسم رو معرفى كنيم و صداى خسته اين خانواده ها رو به گوش ديگران برسونيم.

 

بيست روز گذشت و اين كمپين به پايان رسيد. كمپينى كه قهرمان هاى اصليش شما بودين. شما مردمى كه بارها اثبات كردين توانايى خلق معجزه رو دارين. شمايى كه هر وقت صداقت ديدين، اطمينان كردين و هر وقت اطمينان كردين، بزرگى و قدرتتون رو نشون دادين… واريز يك ميليارد و صد ميليون تومن به حساب انجمن اوتيسم معجزه اى بود كه به كمك شما اتفاق افتاد… يك ميليارد و صد ميليون تومن..

 

گرچه روایت هاي هرروز لیلا از شرکت در رویدادهای فرهنگی و هنری که سر میزند نیز در نوع خود برای هوادارانش خوشگل هست. مثل شرکت در جشن گرامی داشت اسکار دوم اصغر فرهادی که استایل ایشان را در آن جشن، در کنار یکی از بزرگان سینمای کشور ایران میبینیم.

امشب با بانوی مهربان و درجه یک سینمای کشور ایران در موزه سینما استان تهران. عکس از حسن مصطفوی،‌ مدیر ساخت فیلم سینمایی فروشنده که تو اون ازدحام این عکس را شکار کرد. جا دارد از او تشکر کنم که بازم ما رو از اون شلوغی نجات داد. کافیه حسن جان؟ اصل مقاله ادا شد؟

 

مد گردی با لیلا بلوکات

فوتوشوتینگ هاي لیلا، گهگاهی در کانون دقت رسانه ها و به خصوص هوادارانش قرار میگیرد. در تازه ترین تصویری که لیلا منتشر کرد و به نظر می‌رسد که خاص با ژستی منحصر به فرد باشد، بخشی از عکس توسط خود لیلا سانسور شده بود که با ده ها هزار لایک و هزاران کامنت موافق و مخالف کاربران ایرانی اینستاگرام مواجه شد.

از فوتوشوتینگ هاي اردیبهشتی که بخشی از عکس را به طرز غیر حرفه اي پوشانده و با واکنش گسترده کاربران ایرانی اینستاگرام مواجه شد. او نوشت شب هست و دیر وقت و جز دوستتان دارم، باقی کارها بماند برای فردا

 

گرچه همۀ فوتوشوت هاي لیلا از روبرو نیست و به قولی پرتره محسوب نمیشود. همچون عکس زیر که او را مشغول دیدن چراغ یک آباژور فرانسوی میبینیم و نحوه ست کردن ساعت با قاب آبی رنگ و شال و کرم رنگ و گرچه بخشی از کلکسیون اکسسوری هاي طلایی و نقره ایشان را به عکس می‌کشد.

وی در زیر این عکس نوشت: خدا حرفی نیست فقط یه دعا از ته دل. هیچکس رو از زندگی کردن سیر نکن. آرامش و دل خوشو واسه همۀ دوستان آرزومندم.

 

اوایل اردیبهشت امسال، وی به مشهد رفت و مشهد گردی هایش را با عکسهای زیر نشان داد.

سفر لیلا به مشهد در اردیبهشت 1396

لیلا در فروردین امسال برای حضور در یک پروژه سینمایی به شهر «cologne کشور آلمان» رفت و با تیپ اروپایی خود و مو هاي چتری همیشگی و کلاهی خاص، عکسی را با محمد یوسفی گرفت که استایل مد ایشان را در کشور آلمان 2017 میلادی به عکس میکشد.

مد و لباس لیلا بلوکات در کشور آلمان 2017

فوتوشوت هاي گردشگری لیلا بلوکات در کنار سینماگران ایرانی

 

ایتالیا گردی لیلا همچون الناز شاکر دوست که فروردین را در پایتخت مد و لباس ایتالیا «شهر میلان» گذرانده بود، اساس ژست هاي خاص ایشان برای عکسهای اینستاگرامی را فراهم کرد که مشابه اش را در عکس زیر دیدن می‌کنید. در این عکس، ایشان را در میدان مشهور پیازا دومو میلان و روبروی کلیسای گوتیگ مشهور این شهر «Doumo» می‌بینیم که با 45 هزار لایک و 3 هزار کامنت هوادارانش همراه شد.

لیلا بلوکات در PIAZZA DOUMO در میلان 2017

عکس 1 سال پیش لیلا بلوکات روبروی کلیسای مشهور میلان ایتالیا در 2016

 

لیلا، کلکسیونی از عکسهای مد و لباس تبلیغاتی خود را در روز جهانی تئاتر منتشر کرد که در ادامه به شماری از انها اشاره میکنیم.

لیلا بلوکات و نحوه ست کردن مانتویی رنگارنگ با کلاه و که برند آن معرفی نشده هست

عکس یکی از پوشش هاي لیلا بلوکات در صحنه تئاتر که لباسی فرنگی را به عکس می‌کشد

تصویری از اخیر ترین بازی لیلا بلوکات در تئاتر منزل عروسک شهر تهران که نوسط ساناز دنیا آرایی عکاسی شده هست و مربوط به دی ماه سال 1395 هست

لیلا بلوکات و تصویری از یکی از صحنه هاي تئاتر وی در سال ۹۵ که به مناسبت روز جهانی تئاتر منتشر شد

لیلا بلوکات و عکس یکی از اجراهای تئاتر ایشان در سال 1395 به مناسبت روز جهانی تئاتر

استایل فرنگی لیلا بلوکات که او را با مانتو سرخ و سفید و کلاه و کیف دستی ست شده در یکی از اجراهای تئاتر سال 1395 به عکس می‌کشد و می‌تواند الگوی خوبی برای مد و لباس تابستانی بانوان جوان باشد

گریم و لباس لیلا بلوکات در صحنه یکی از اجراهای تئاتر سال 1395 ایشان که به مناسبت روز جهانی تئاتر منتشر کرد

فوتوشتینگ سیاه و سفید لیلا بلوکات در اسفند 1395 که حس رمانتیکش را با اینستانوشته اي مفهومی تکمیل کرد زن را توان دوستی نیست. . . او عشق را می شناسد و بس

استایل زمستانی لیلا بلوکات در کنار بهاره کیان افشار و سپیده ایلچی

استایل زمستانی لیلا بلوکات که مانتویی با طرح خاص طلایی رنگ روی سر آستین و شال سبز، ست شده هست و او را در کنار الهام پاوه نژاد، هنرپیشه سینما و تلویزیون دیدن میکنیم

اکسسوری سبز رنگ و کیف دستی برند والنتینو که از فوتوشوت هاي بهمن ماهی لیلا بلوکات هست

استایل مد و لباس لیلا بلوکات در کنار سحر قریشی

استایل مد لیلا بلوکات در پخش خصوصی فیلم سینمایی جاودانگی با عکس نسیم یوسفی

استایل مد و لباس لیلا بلوکات با سلفی خودرویی

استایل پاییزی لیلا بلوکات در کنار رویا تیموریان از هنرپیشه هاي سینما و تلویزیون

استایل مد و لباس لیلا بلوکات در مراسم فرش قرمز جشن حافظ در سال 1395

استایل لیلا بلوکات در کنار بهنوش بختیاری سر صحنه تئاتر 3 خواهر در سالن اصلی تئاتر شهر شهر تهران– طراح مانتو نیکی خطیبیان- عکاس: حانیه زاهد

استایل پاییزی لیلا بلوکات در نمایشگاه نقاشی ماهیار چرمچی

لیلا بلوکات و ژستی خاص برای یک سلفی خاص با اینستانوشته اي مفهومی: منتظر کسی نباش. خودت خوشبختی را پیدا کن. امروز تو خوشبخت ترین انساانی با وجود تمام سختی ها.

فوتوشوتینگ متفکرانه با شال و مانتو آبی رنگ و اکسسوری هاي نقره اي لیلا بلوکات- تنها زمانی صبور خواهی شد که صبر را یک قدرت بدانی نه یک ضعف. آنچه ویرانمان میکند. روزگار نیست و حوصله کوچک و آروزهای بزرگمان هست

استایل تابستانه لیلا بلوکات در تراس منزل اي قدیمی

لباس لیلا بلوکات،مدل لباس لیلا بلوکات،مدلینگ شدن لیلا بلوکات،عکس های لیلا بلوکات،لباس های لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در پخش خصوصی فیلم سینمایی یک دزدی عاشقانه

استایل لیلا بلوکات در قبرستانی مشهور در شهر میلان ایتالیا

در حاشیه جشنواره فیلم فجر سال 1395

 

 

دنیای مدلینگ همراه با استایل و مدل لباس لیلا بلوکات