دستگیری آزاده نامداری به محض ورود به فرودگاه امام خمینی

دستگیری آزاده نامداری به محض ورود به فرودگاه امام خمینی

دستگیری

مجری غوغایی ایرانی که چندی قبل تصویر هاي بدون حجابش در سوییس منتشر شد به ایران بازگشت اما باز هم حواشی برای وی ادامه دار شد. بعد از ازدحام منتشر شدن تصویر هاي بی حجابی آزاده نامداری در کشور سوئیس خبرهایی در رسانه هاي گوناگون منتشر شده که حاکی توقیفِ این مجری تلویزیون هست.

 

خبر دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه امام خمینی و بعد از بازگشت به ایران خبری بود که به سرعت در شبکه هاي مجازی منتشر شده هست.کانال معتبر تلگرامی امروز صبح این خبر را تایید کرد و نوشت که یکی از مسئولین فرودگاه خبر توقیف این مجری را تایید کرده هست.

 

برخی از کانال هاي تلگرامی از جمله کانال ستاره ها نوشتند که یکی از افوام درجه یک به سازمان مجاهدین خلق پیوسته هست و آزاده نامداری برای پاسخدهی به برخی از سوالات توقیف شده هست.خبرگزاری مهر نیز در صحبت با مدیر کل حبس هاي ایران نوشت که اسم آزاده نامداری در هیچ یک از زندانهای کشور دیده نمی‌شود وبه احتمال چندان فقط دستگیر شده هست.

 

آزاده نامداری مجری سرشناسی که بعد از انتشار تصویر هاي بدون حجابش در سفری که به همراه و دخترش به سوئیس داشت به یکی از سوژه هاي اصلی رسانه ها تبدیل شده هست سرانجام بعد از مدتها سکوتش را شکست و صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از دخترش گندم به روز کرد.

 

به گزارش  چند روز پیش رسانه هاي خبری – خبری مبنی بر دستگیر آزاده نامداری در فرودگاه در زمان بازگشت به ایران منتشر کردند که انتشار تصویری از آزاده نامداری در روز قبل این شایعه را تکذیب می‌کند.

 

آزاده نامداری با انتشار این تصویر 

 

مطالب مرتبط :

 

 

دستگیری آزاده نامداری به محض ورود به فرودگاه امام خمینی