خانواده دیوید بکهام خوش تیپ های شماره یک جهان

خانواده دیوید بکهام خوش تیپ های شماره یک جهان

خانواده دیوید بکهام خوش تیپ های شماره یک جهان 

خانواده همگی در کار برندینگ و مدل هستند و در کل جهان نیز محوبیت و شهرت زیادی دارند. دیوید بکهام اکنون بیشتر با نام مدل شناخته می شود تا فوتبالیست. دیوید بکهام، ستاره فراموش نشدنی شیاطین سرخ منچستر در سال های نه چندان دور است که  این روز ها وی و خانواده اش یکی از سرشناس ترین فعالان دنیای مد و لباس به شمار می روند. گزارش امروز سرویس مد گردی پارس ناز نگاهی دارد به مد گردی با خانواده بکهام.

خانواده ۶ نفره دیوید بکهام (همسر و ۴ فرزندش)، یکی از معروف ترین خانواده ها در دنیای مد و لباس هست که با استقبال مجلات مد قرار گرفته است. از دیوید و همسرش که از مدل های معروف و خواننده قدیمی اسپایس گرل هستند تا ۴ فرزندش که مخاطبان میلیونی در اینستاگرام دارند، این خانواده در طول سال بار ها با فلاش دوربین ها در سراسر جهان قرار می گیرند. خانواده ای خوش پوش و مد باز، عنوانی هست که می توان به خانواده بکهام اطلاق کرد.

 

دیوید بکهام، فوق ستاره منچستر یونایتد و رئال مادرید در سال های نه چندان دور، همسر ویکتوریا کارولین از خواننده های معروف گروه Spice Girls است. بکهام به واسطه استایل بدنی و میمیگ چهره و هم چنین همسری یکی از سرشناس ترین خواننده های موسیقی پاپ انگلیس و اروپا در دو دهه اخیر، یکی از سلبریتی های مطرح در عرصه مد و لباس و ورزش به شمار می رود.

 

بکهام در ۲ دهه اخیر در فعالیت های تبلیغاتی برای برند های مطرح مد و لباس حضور داشته و میلیون ها دلار از این طریق درآمد کسب کرده است. دیوید در سال ۱۹۹۹ میلادی با ویکیتوریا کارولین که از فعال ترین خواننده ها و ترانه نویس های گروه اسپایس گرل بود ازدواج کرد و ما حصل این ازدواج ۴ فرزند بود.

(تصویری از دیوید بکهام، ویکتوریا بهام و سه پسرش که در مراسمی شرکت کرده بودند – ۲۰۱۵)

ویکتوریا بیش از ۳۰۰ میلیون دلار ثروت دارد که همه آن را از طریق فعالیت در عرصه کسب و کار های تبلیغاتی و دنیای مد و لباس و موسیقی به دست آورده و فاصله کمی با ثروت همسرش که از مستطیل سبز عاید شده است، دارد. خانواده میلیونر و سر شناس بکهام،

 

هم چون خانواده انجلینا جولی و براد پیت، یکی از خانواده های سلبریتی و سرشناس به شمار می روند که مجلات مد و لباس و سبک زندگی، علاقه زیادی به انتشار تصاویر مختلف این خانواده بر روی نشریات خود دارند.ویکتوریا را از گروه  Spice Girls) در سال ۱۹۹۴ در لندن، انگلستان می شناسیم. این گروه متشکل از پنج دختر جوان بود که با ارائه ترانه «Wannabe»

 

(تقلید کار) به یکی از برترین گروه‌های پاپ تبدیل شدند. بافروش بیشتر از ۵۳ میلیون نسخه، آنها پرفروش‌ترین گروه زن در طول تاریخ به شمار می‌روند. این گروه سه آلبوم و ده تک‌آهنگ عرضه کردند. فیلم دنیای اسپایس (Spiceworld) با درخشش این گروه ساخته شد که ۷۵ میلیون دلار فروش کرد.

ازدواج ستاره فوتبال با ستاره موسیقی پاپ انگلیس سبب شد تا خانواده بکهام شکل بگیرد و ظرف ۱۸ سال اخیر، آن ها صاحب ۴ فرزند (۳ پسر و یک دختر) بشوند. حضور این خانواده خوش پوش و خوش تیپ در مراسم مختلف هنری و فرهنگی در سراسر جهان سبب شده تا برخی به آن ها عنوان خانواده مد بدهند. عنوانی که برازنده

 

این خانواده خوش پوش و فشن باز هست. برای آشنایی خواننده گان محترم سرویس مد گردی روزیاتو با این خانواده خوش پوش، نگاهی گذار داریم به تاریخه زندگی و برخی از استایل های خیابانی و رسمی اعضای شش نفره این خانواده تا با آن ها به طور مصور آشنا شویم.در ادامه نگاهی داریم به این خانواده خوش پوش ۶ نفره. ابتدا از دیوید شروع می کنیم.

 

دیوید بکهام : فوتبالیست خوش پوش!

بازیکن سرشناس دنیای فوتبال در تیم های میلان، رئال و منچستر یونایتد انگلستان، از همسرش ۲ سال کوچک تر است. وی در کاخ بکینگهام با همسرش ازدواج کرد و در سال های اخیر در زمینه مد و لباس و هم چنین مشاوره ورزشی و کسب و کار و هدایت سازمان های خیریه مانند: NO MORE MALARIA با سازمان های جهانی مانند یونیسف همکاری دارد.

 

مدیر کارهای تبلیغاتی اش Simon Fuller است. قد ۱۸۳ سانتیمتریش او را تا حدی از همسر کوتاه قدش متمایز کرده است. سایت davidbeckham.com اخرین خبر ها از این بازیکن تاریخ ساز انگلیسی در اختیار ما قرار می دهد. دیوید امروزه در بیش از ۵۱ میلیون صفحه در اینترنت ایندکس شده است. رقمی تاریخی برای بازیکنی تاریخ ساز.

 

او اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن ۱۹۹۶ انجام داد. وی به عنوان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان شناخته می‌شود. همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان اسپایس گرلز است. او چهار فرزند به نام‌های بروکلین (متولد ۴ مارس ۱۹۹۹)، رومیو (۱ سپتامبر ۲۰۰۲)، کروز (۲۰ فوریه ۲۰۰۵)و هارپر (متولد ۱۰ژوئیه ۲۰۱۱) دارد.

 

او دارای دو توپ طلا است و یک بار بازیکن سال اروپا شده است. وی یازده بار زیباترین بازیکن فوتبال شده است. وی در کارهای خیر خواهانه نیز شرکت مؤثر دارد بگونه‌ای که تمام دستمزد خود در پاری سن ژرمن را که در آن زمان بیشتر از دستمزد تمام فوتبالیست‌ها بود را به سازمان کودکان سرطانی اهدا کرد.

(تصویر اینستاگرام دیوید بکهام با ۲۴ میلیون دنبال کننده)

 

دیوید بکهام خیلی در اینستاگرام فعالیتی ندارد و کم تر از ۴۰۰ پست منتشر کرده است. اما بیش از بیست و چهار میلیون فالور دارد. او را در نشانی اینترنتی به ادرس https://www.instagram.com/davidbeckham دنبال کنید.  بکهام همواره در موقعیت های خاص، تصاویر خاص منتشر می کند. همانند مرگ چند هفته پیش اسطوره بوکس سنگین وزن جهان، محمد علی کلی که در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

(پست اختصاصی دیوید بکهام درباره درگذشت محمد علی کلی در اینستاگرام که دیدارش را با کلی نشان می داد)

 

پست بکهام درباره این شخصیت، با استقبال جهانی مواجه شد که تصویر دیدار چند سال پیش ایشان با محمد علی را نشان می دهد.

(چه تشابهی بین مد و لباس و چهره دیوید بکهام، ستاره مستطیل سبز با براد پیت، ستاره پرده نقره ای مشاهده می کنید؟)

 

بکهام چند سالی هست که در لیگ آمریکا فعالیت دارد و گویا قصد دارد یک باشگاه فوتبال در میامی را از ان خود کند. مد گردی با ویکتوریا و دیوید بکهام را به طور اختصااصی در سرویس مد گردی روزیاتو دنبال خواهیم گرفت. اما در ادامه نگاهی داریم به دنیای مد و لباس این بازیکن خوش تیپ که ما را یاد براد پیت و لئوناردو دی کاپریو می اندازد!

(تصاوی منتخب گوگل در سال ۲۰۱۶ میلادی از کلکسیون مد و لباس دیوید بکهام)

(تصویر استایل خیابانی دیوید بکهام با شلوار جین و کفش سفید رنگ از نایک)

(تصویر استایل های خیابانی دیوید بکهام در چند سال اخیر در ۳ قاب)

(تتو، پیراهن لی، کلاه پاییزی و اکسسوری همشیگی دیوید بکهام در خیابان های نیویورک)

 

(تصویر استایل های ژورنالیستی دیوید بکهام برای برند H&M)

(تصویر استایل دیوید بکهام با همکاری برند سوئدی H&M)

(تصویر کت و کراوات آبی رنگ تیره دیوید بکهام- ۲۰۱۴ میلادی)

(تیپ مهمانی غیر رسمی دیوید بکهام در لندن ۲۰۱۳)

(تصویر دیوید بکهام روی جلد نشریه معروف مد و لباس elle)

(تصویر دیوید بکهام در زمان همکاری با برند H&M که با حمایت همسرش ویکتوریا کارولینا همراه شد)

(تصویر استایل خیابانی دیوید بکهام که در کنار دخترش در حال بستنی خوردن در بورلی هیلز هستند)

(ادکلن مردانه با برند دیوید بکهام)

(ادکلن با برند دیوید بکهام کلاسیک)

(تصویر دیوید بکهام به عنوان سفیر تبلیغاتی برند ساعت Breitling)

(تصویر تیپ های بهاره دیوید بکهام با کاپشن چرمی مشکی)

 

اکنون نوبت به بررسی کلکسیون مد و لباس همسر بکهام می رسد. فردی که در چند سال اخیر یکی از طراحان معروف مد و لباس بوده و در توییتر و اینستاگرامش، هم چون یک فشن بلاگر (fashion blogger) فعالیت گسترده ای دارد. به طوری که بسیاری از دوستان و آشنایان خانم ویکتوریا از طرح های خلاقانه و ایده های وی در مد و لباس برای دوخت لباس های خود در مراسم گوناگون استفاده می کنند

 

و به نظر می رسد که ویکتوریا در کنار فعالیت با برند اسپایس گرل، بخش اعظمی از فعالیت های خود را صرف دنیای مدو لباس در سال های آینده خواهد کرد. موضوعی که در توییتر و اینستاگرامش به وضوح دیده می شود و شاید یکی از دلایل خوش پوشی این خانواده معروف، حضور مغز متفکری مانند ویکتوریا کارولین باشد که ان ها را در این مسیر یاری می کند. مادری طراح و ترانه نویس و خواننده و فعال کسب و کار مد و لباس.

 

ویکتوریا کارولین

ویکتوریا کارولین بکهام (Victoria Caroline Beckham) متولد Essex انگلیس در سال ۱۹۷۴ میلادی است. وی از سال ۱۹۹۴ میلادی تا کنون، به عنوان خواننده، طراح مد و لباس ، ترانه نویس و مدل فعالیت زیادی داشته و توانسته در فهرست میلیونرهای انگلیس قرار بگیرد. گروه موسیقی Spice Girls که از معروف ترین گروه های موسیقی پاپ در اخرین دهه قرن بیستم به شمار می رفت،

 

ویکتوریا را با نام Posh Spice معروف کرد طوری که نشریه موسیقی بریتانیا در سال ۱۹۹۶ میلادی، او را با عنوان TOP OF THE POPS انتخاب نمود.

 

پس از انحلال اسپایس گرلز، او آلبوم های موسیقی مختلفی را با همکاری Virgins Records منتشر نمود. او تا کنون در فیلم های مستند و شو های تلویزیونی مختلفی از جمله: Victoria’s Secrets, Being Victoria Beckham, The Real Beckhams, Victoria Beckham – A Mile In Their Shoes and Victoria Beckham: Coming to America شرکت کرده است.

 

ویکتوریا بکهام تا کنون هم چون جنیفر لوپز، به عنوان داور مسابقات بین المللی مطرحی هم چون: Project Runway, Germany’s Next Top model, American Idol شرکت کرده است. تا سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی، سرمایه او و همسرش دیوید، بیش از نیم میلیارد دلار برآورد شده است.

(تصویری از ویکتوریا بکهان با رنگ چهره خاص و گل میخی از الماس و حلقه کوکتیل آبی رنگ جذاب)

 

در طی دهه اخیر، ویکتوریا به عنوان مانکن و طراح مد سرشناس در دنیای مد و لباس شناخته شده است. در سال ۲۰۱۱ میلادی ، برند ویکتوریا بکهان به عنوان برند سال در انگلیس معرفی شد. حضور فعال ویکتوریا در فشن ویک های اروپا و امریکا و همکاری با برند های صاحب نام دنیای مد و لباس، زمینه مطرح شدن ایده های خلاق وی در این عرصه را فراهم کرد.

(تصویر تتو ویکتوریا بکهام در پشت گردنش که به دیوید بکهام هدیه کرده است)

 

اوج موفقیت های ویکتوریا را باید با فروش ۵۵ میلیون نسخه ترانه های اسپایس گرل در سراسر جهان دانست که زمینه موفقیت های بعدی این شخصیت فعال عرصه موسیقی و مد را سبب شد. مراسم عروسی وی با دیوید بکهام توسط مجله OK پوشش خبری اختصاصی داده شد که در روز های اخر قرن بیستم، بمب خبری سال بود.

 

این مراسم که توسط ۴۳۷ خدمتکار برای صدها مهمان تدارک دیده شده بود، بیش از نیم میلیون پوند هزینه بر داشت. این زوج، خانه ای ۲.۵ میلیون پوندی را در سال ۱۹۹۹ میلادی خریداری کرد و رسانه ها از آن به عنوان خانه بکهام (Buckingham Palace) نامیدند.

(تصویر استایل خیابانی ویکتوریا بکهام در کنار همسرش)

 

ویکتوریا در شبکه های اجتماعی مثل توییتر و اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. او ظرف ۴ سال اخیر بیش از هزار و دویست تصویر از خود و دوستانش را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و بیش از ۱۱ میلیون فالوور او را همراهی می کنند.

(تصویر صفحه شخصی ویکتوریا بکهام در اینستاگرام با ۱۱ میلیون دنبال کننده)

 

مادر فرزندان بکهام، اکنون با چهل و نه میلیون بار ایندکس شدن در اینترنت، همانند انجلینا جولی و نیکول کیدمن، از معروف ترین مادران سلبریتی به شمار می رود.در ادمه نگاهی داریم به برخی از استایل های خیابانی و رسمی خانم بکهام.

(نگاهی تحلیل به کیف و کفش و پیراهن و شلوار ویکتوریا بکهان که سر جمع ۲۰۰ دلار قیمت گذاری شد)

(تصویر استایل خیابانی ویکتوریا بکهان با عینک آفتابی معروفش در ۲ قاب که با کیف های تابستانی همراه شد)

خانم بکهام اگر چه ۱۶۵ سانتیمتر بیش تر قد ندارد، اما در ست کردن لباس هایش طوری اقدام می کند که قد او بلند به نظر بیاید. او  معمولا کفش های پاشنه بلند به پا ندارد و سعی می کند از رنگ های شاد برای ست کردم مد و لباس خود استفاده کند. همان طور که در عکس بالا می بینید

(تصویر کلکسیون مد و لباس ویکتور بکهام و همسرش در استایل های خیابانی و رسمی ۲۰۰۶)

 

یکی از کلکسیون های جذاب مد و لباس ویکیتوریا بکهام که برای بسیاری از عاشقان مد الهام بخش بود- استایل خانم بکهام در حال ورود به فرودگاه نیویورک در تابستان ۲۰۱۵ میلادی

 

با توضیحاتی که درباره دنیای مد و لباس دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام دادیم، وقت ان رسیده که نگاهی بیاندازیم به سبک پوشش و استایل های خیابانی و رسمی فرزندان این زوچ ورزشی هنری دنیای مد و لباس تا ببینم این ۴ فرزند، چه گونه با همیاری مادرشان در عرصه مد و لباس و پوشش های مختلف فعال هستند. ابتدا از بروکلین بکهان فرزند ارشد این خانواده خوش پوش شروع می کنیم.

 

بروکلین بکهام

بروکلین یکی از فرزندان معروف سلبریتی ها به شمار می رود. این فرزند ارشد خانواده خوش تیپ بکهام، بیش از ۷ میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد و این فقط به واسطه اطلاق نامش به عنوان فرزند ارشد دیوید و ویکتوریا بکهام نیست. او یک فوتبالیست حرفه ای هم هست. بازیکن هفده ساله این روز های Atlantic Ocean را باید یکی از فعالان دنیای مد نوجوانان دانست. او جدیدا عاشق یکی از هنرپیشه های آمریکایی شده است.

(تصویر لندن گردی های بروکلین بکهام با Chole Graze)

(تصویر استایل کت و شلوار مشکی رنگ بروکلین بکهام با برند LOreal)

(تصویر استایل بروکلین بکهام با کت و شلوار مشکی و پیراهن یقه باز )

(تصویر بروکلین بکهام در زمان دریافت Glamour Award 2015)

(تصویر آرایش مو بروکلین بکهام که با کتی سفید رنگ در مراسم VIDEO MUSIC AWARD شرکت کرد)

(تصویر استایل تابستانی ۲۰۱۶ بروکلین بکهام در کنار یکی از دوستانش )

 

حال که با خانواده بکهام و استایل فرزند بزرگشان بروکلین آشنا شدیم،  بد نیست که به سراغ سه تن از دیگر اعضای این خانواده خوش پوش برویم. فرد بعدی، رومئو جیمز بکهام است که یکی دیگر از اعضای خوش پوش خانواده بکهام به شمار می رود.

 

رومئو جیمز بکهام

ایشان که سیزده سال سن دارد، در شهر وست مینستر انگلیس متولد شد و یکی از کودکان خوش پوش انگلیسی است که مورد توجه رسانه های مد و لباس این کشور نیز قرار دارد.

(تصویری ژورنالیستی از رومئو جیمز بکهام )

(تصویری جذاب از کاپشن طلایی رومئو جیمز بکهام در کمپین کریسمس Burberry)

هارپر سون بکهام

خانم Harper Seven کوچک ترین عضو خانواده خوش پوش و خوش تیپ و فشن باز دیوید و ویکتوریا بکهام است. او که ۴ سال دارد در کالیفرنیا متولد شد.

(تصویر هارپر سون بکهام خوش تیپ در کنار دیوید بکهام خوش پوش)

(هارپر سون بکهام در حال ماساژ!)

 

کروز دیوید

آقای Cruz David فرزند خوش پوش خانواده مد باز دیوید و ویکتوریا بکهام است که یازده سال سن دارد و در مادرید اسپانیا متولد شد. وی را باید یکی دیگر از اعضای خانواده خوش پوش بکهام که تلقی کرد که همواره مورد نظر نشریات مدو لباس و سبک زندگی قرار دارد. سایت هایی هم چون mirror-etonline-Elle-Daily Mail  همواره از سبک مد و لباس آقای کروز دیوید خوش لباس مطالبی را منتشر کرده اند.

 

روزیاتو

 

مطالب مرتبط :

 

 

خانواده دیوید بکهام خوش تیپ های شماره یک جهان