جذاب و زیباترین زنان جهان اهل این کشورها هستند

جذاب و زیباترین زنان جهان اهل این کشورها هستند

جذاب و اهل این کشورها هستند

بعضی از کشورها میباشند که زنان زیبایی دارند،مثل کشور برزیل که بیشترین آمار ی مدلینگ در جهان را به خود اختصاص داده هست. تعطیلات، تجربه‌اي دیدنی و در عین حال پراسترس هست. وقتی برای برنامه‌ریزی میکنید، به عوامل مختلفی فکر می کنید، مثلا چه زمانی سفر کنید، با چه کسی همراه شوید،

 

و این‌که کجا بروید! وقتی تصمیم میگیرید از کشور جدیدی مشاهده کنید، باید عوامل زیادی از جمله آب و هوا، غذا، گشت و گذار، امنیت، و گرچه جذابیت مردم آن منطقه را در نظر بگیرید. اگر سطح جذابیت مردم آن کشور برای‌تان اهمیت دارد، این نوشتار معرفی ۱۵ کشور که زیباترین مردم جهان مختص شما هست!

 

جهان خیلی بزرگ هست و آدم‌هاي زیادی ـ ۷.۴ میلیون نفرـ را در خود جای داده هست. با تحقیقی که انجام دادیم، توانستیم 15 کشور که چه مرد و چه زن دارند را مشخص کنیم. اگرچه هر کشوری افراد خوشگل دارد، اما بعضی کشورها به دلیل ساکنان خوش قیافه‌شان مشهور میباشند. ما هم‌چنین 15 سلبریتی را مشخص کرده‌ایم

 

که به خوبی سطح جذابیت کشورشان را نشان میدهند. کشورهایی که در ادامه میبینید در نقاط گوناگون جهان قرار دارند، از آمریکای جنوبی و شمالی گرفته تا اروپا.

 

۱۵. فیلیپین

فیلیپین کشور زیبایی هست که در جنوب شرق آسیا واقع هست . به دلیل جزایر خیره‌کننده، مهمان‌نوازی چندان، و گرچه مردم زیبایش شناخته میشود. فیلیپین دومین کشوری هست که بیش‌ترین پیروزی را در چهار رقابت بزرگ و بین‌المللی ملکه‌ی زیبایی به دست آورده هست. زنان فیلیپنی نه تنها خوشگل، بلکه خوش‌رو، خانواده‌مدار و مهربان میباشند

 

و بیش‌ترشان ارزش‌هاي خوبی دارند. فیلیپین کشوری تماشایی با مردمی تماشایی‌تر هست. بعضی از شناخته شده‌ترین زیبارویان فیلیپینی شامل ونسا هاجنز، دیو باتیستا، نیکول شرزینگر و نیکول گیل اندرسون میباشند. با داشتن سلبریتی‌هاي جذابی مثل آن‌ها، تعجبی ندارد که فیلیپین در لیست زیباترین مردم جهان قرار بگیرد.

 

واضح هست که تبار فیلیپینی ظاهری بیگانه و در عین حال طبیعی به آن‌ها بخشیده هست. پوست تیره و اندام ریز از خصوصیات بارز مردم این کشور هست.

 

۱۴. ترکیه

ترکیه کشوری هست که شرق اروپا را به غرب آسیا متصل می کند. فرهنگ ترکیه، که با امپراطوری‌هاي یونانی، پارسی، رومی و عثمانی پیوند خورده هست، مملو از وقایع تلخ و شیرین هست. این کشور در سال‌هاي جدید از مقاصد محبوب بوده هست، به خصوص شهرهایی چون استانبول که بعضی از زیباترین آثار معماری جهان را در خود جای داده هست.

 

شاید خیلی‌ها استانبول را به دلیل مناظر زیبایش گزینش کنند، اما بیش‌تر به دلیل مردم جذابی هست که در خیابان‌هاي این شهر رفت و آمد می کنند.ترک‌ها با چشم و ابروی تیره و شخصیت‌هاي کاریزماتیک‌شان، به خصوص برای گردشگران وسوسه‌انگیز میباشند. زنان ترک مو هاي بلند تیره و چهره‌هاي جذاب و خیره‌کننده مردان را به وسوسه می اندازند.

 

زیبایی ترک‌ها دست کم گرفته شده هست.حادیثه که یک شخصیت تلویزیونی، خواننده، رقصنده، و مجری هست در حال حاضر در استانبول زندگی میکند.

 

۱۳. لبنان

لبنان، کشور دیگری هست که به دلیل زیبارویان چشم و ابرو مشکی مشهور هست. لبنان کشوری با تاریخ غنی هست و سواحل دیدنی، غذایی‌هایي لذیذ و مردم زیبایش شما را ‌ها غرق تماشا می‌سازد. لبنان را باید دید. شهر بیروت به دلیل سبک زندگی تجملی و تفریحات شبانه‌ی افراطی مشهور هست،

 

مردم لبنان جوری شب‌ها جشن میگیرند انگار فردا جهان به آخر میرسد! مردم زیبای این کشور طیفی از مو هاي تیره و چشم‌هاي روشن تا مو هاي روشن و چشم‌هاي تیره دارند، ژن لبنانی‌ها چیزی دارد که آن‌ها را جذاب می‌سازد. باور کنید یا نه، اما تعداد زیادی از سلبریتی‌هاي هالیوود تباری لبنانی دارند، از جمله زوئی سالدانا، ونتوورث میلر، وینس وان، و شکیرا.

 

۱۲. اسپانیا

با داشتن سلبریتی‌هایي مثل انریکه ایگلسیاس، پنه‌لوپه کروز، و خاویر باردم، تعجبی ندارد که اسپانیا مردمی جذاب داشته باشد و در لیست زیباترین مردم جهان جای بگیرد. اگر تا به حال از اسپانیا بازدید کرده باشید، حتما وقتی در خیابان قدم می‌زدید با خودتان گفته‌اید ”وای، مردم این‌جا خیلی خوش قیافه میباشند“. مردان و زنان فوق‌العاده جذابی در خیابان‌هاي رویایی اسپانیا قدم می زنند، در کافه‌ها نشسته‌اند یا در مغازه‌هاي اطراف کار می کنند.

 

لازم به ذکر نیست که تفریحات شبانه‌ی هیجان‌انگیز آن‌ها فرصت‌هاي زیادی برای خلق یک شب فراموش‌نشدنی در اختیارتان قرار می دهد. فرهنگ اسپانیایی چیزی دارد که زیبایی و وقار را را به نمایش می گذارد. مردم در اسپانیا بهتر پیر میشوند و به نظر میرسد به زندگی رغبت دارند و همین امر آن‌ها را جذاب‌تر از پیش می‌سازد.

 

۱۱. ایتالیا

ایتالیا هم مثل اسپانیا از آن جاهایی هست که هر چیزی در اطراف شما، از جمله آدم‌ها، نفس را در  ‌تان حبس میکند. ایتالیایی‌ها به دلیل زیبایی و جذابیت فراوان‌شان معروفند، و به همین علت بیش‌تر احتمال دارد دل‌تان را بشکنند! فرهنگ ایتالیا به دلیل تاریخ عمیق و غذایی‌هاي لذیذ، مورداحترام‌ترین فرهنگ جهان هست.

 

یک چیز مسلم هست، اگر میخواهید عاشق شوید به ایتالیا سفر کنید. هر شخصی که تا به حال از خیابان‌هاي ایتالیا قبل هست همین را به شما می گوید، این‌که هرکسی و هر چیزی در ایتالیا جذاب هست.سلبریتی‌هایي مثل کارلا برونی و ماریسا تومی خیره‌کننده نیز اثبات می کنند ایتالیا کشوری با مردمی فوق‌العاده جذاب هست. ایتالیا کشوری هست که به دلایل زیادی حتما باید از آن مشاهده کرد، داشتن مردم بی‌نهایت جذاب فقط یکی از این دلایل هست.

 

۱۰. روسیه

آنا کورنیکووا، ایرینا شایک، ماریا شاراپووا این سه زن فوق‌العاده جذاب به جز ظاهر جذاب یک خصوصیت مشترک دیگر دارند، و آن ملیت روس هست! روسیه سرد و دور هست و شهرت بدی دارد که به افراد خارجی تصویری غلط از این کشور میدهد. با این حال در واقعیت کشوری فوق‌العاده دیدنی با مردمی خارق‌العاده هست

 

که عاشق نوشیدن و لذت بردن از زندگی میباشند. روس‌ها هم در لیست زیباترین مردم جهان میباشند. نمی دانم به دلیل لهجه هست یا نگرش سرسختانه‌شان، اما مردان و زنان روس میدانند چطور دقت همه ی را به خود جلب کنند. روس‌ها نترس میباشند، خصوصیتی که آن‌ها را برای جنس مخالف خواستنی‌تر می‌سازد. آن‌ها مردمانی سخت‌کوش و باانگیزه میباشند که می دانند چطور خانواده‌شان را فراهم سازی کنند و در عین حال مفید به نظر برسند.

 

۹. هلند

هلند به دلیل آسیاب‌‌هاي بادی، گل‌ها، و فعالیت‌هاي ”غیرقانونی“ قانونی و چیزهای چندان دیگری شناخته می شود. می‌دانستید این کشور سواحل خارق‌العاده‌ی بی‌پایان و جنگل‌هایي بی‌نظیر در جهان را دارد؟ می‌دانستید این کشور منزل‌ی بعضی از زیباترین آدم‌هاي جهان هست؟

 

مردان و زنان هلندی یک زیبایی طبیعی دارند، شاید به دلیل هوای تازه یا محصولات اروپایی باشد، اما چیزی هست که هلندی‌ها را واقعا خوشگل میکند. آن‌ها یک معصومیت طبیعی دارند که با مناطق سرخ و مصرف چندان مواد در کشورشان تناقض ایجاد میکند. هلند برای سفر کردن فوق العاده هست، زیرا همه ی چیز در اختیارتان قرار میدهد

 

و حتی ممکن هست در این سفر کسی را بیابید که تعطیلات‌تان را کند! یولاندا فوستر، مادر جی‌جی و بلا حدید، اهل هلند هست.

 

۸. برزیل

برزیل کشوری هست که میداند چطور زندگی را جشن بگیرد. این کشور به دلیل فستیوال‌ها، جشن‌ها، سواحل و گرچه زیباترین مردم جهان مشهور هست، و بدون آن نمی‌توانستیم این لیست را کامل کنیم. برزیل از آن کشورهایی هست که فقط آدم‌هاي فوق‌العاده جذاب می‌سازد! نمیدانیم به دلیل آب هست، یا ژن‌هاي خالص آن‌ها، اما مردان و زنان برزیلی در سراسر جهان معروفند و در صدر لیست زیبایی قرار دارند.

 

هیچ می‌دانستید تعدادی از مشهور ترین مدل‌ها برزیلی میباشند؟ زنانی چون ژیزل بوندشن، آدریانا لیما و الساندرو آمبروزیو تباری برزیلی دارند که نشان میدهد چقدر برزیلی‌ها جذاب‌ میباشند.

 

۷. دانمارک

دانمارک کشوری عمدتا پروتستان هست که اسمش به معنای ”سرزمین دن‌ها «دانمارکی‌ها» “ هست. این کشور کوچک منزل‌ی تعدادی از افراد بزرگ و جذاب هست. دانمارکی‌ها به دلیل قد بلندشان معروفند، و مردمی جذاب و جذاب میباشند. گفته میشود بعضی از جذاب‌ترین مردان جهان دانمارکی میباشند، پس خانم‌ها، سفر بعدی‌تان را برای دانمارک برنامه‌ریزی کنید.

 

سفر به دانمارک برای هر زنی که قد ۶ فوتی یکی از ملاک‌هایش هست، یک ضرورت هست و میتواند اضافه بر تماشای مناظر دیدنی از مشاهده آدم‌ها هم لذت ببرد. مردان دانمارکی به آقا بودن معروفند. این ویژگی در ترکیب با چهره‌هاي فوق‌العاده خوشگل باعث شد تا این کشور را در لیست زیباترین مردم جهان بگنجانیم.

 

دانمارک شادترین کشور روی زمین هست، شاید به این دلیل که هرکسی در این کشور می بینید فوق‌العاده جذاب هست و با مشاهده آن‌ها نمیتوان خلق‌وخوی بدی داشت! کارولین وزنیاکی یکی از برترین بازیکنان تنیس جهان و یک مدل و هنرپیشه‌ی پیروز هست که اهل شهر اودنس دانمارک هست

 

۶. نروژ

نروژ کشور وایکینگ‌ها هست و به دلیل زیبارویان بلوندش معرف هست. اگرچه نروژ پر از زنان جذاب هست، اما مثل کشورهای دیگر با آن‌ها رفتار نمیشود. زنان در نروژ از احترام زیادی برخوردارند. مردم این کشور فعال و سالم میباشند و ‌هاي تحسین‌برانگیزی برای هر مناسبت میپوشند.

 

نروژی‌ها مردمانی جذاب باهوش و خوش قلب میباشند ـ کشور مناسبی برای پیدا کردن عشق! مریلین مونرو و هامفری بوگارت، هردو نروژی تبار میباشند و دو نماد بزرگ جذابیت در تمام دوران به شمار می روند.

 

۵. ایالات متحده‌ی کشور آمریکا

ایالات متحده‌ی کشور آمریکا منزل‌‌ی مردمانی شجاع و جذاب هست. نکته‌ی دیدنی درمورد‌ی کشور آمریکا آن هست که تعداد زیادی از مردمان آن کاملا متفاوت به نظر می رسند. با این حال چهره‌ی ”کاملا آمریکایی“ « ابرکرومبی و فیچ را در نظر بگیرید » واقعا قلب مردان و زنان جهان را آب میکند. ایالات امریکا مرکز جهان هست، دیگ جوشان مذاهب و قومیت‌هاي گوناگون که این کشور را منحصربه‌فرد می‌سازد.

 

زنانی مثل ریس ویترسپون همان ظاهر کاملا آمریکایی را دارند که ایالات امریکا به آن می‌بالد. کشور آمریکا کشور فوق‌العاده‌اي هست و با وجود آن که مشکلات زیادی دارد، بعنوان سرزمین فرصت‌ها شناخته میشود و مردمان جذاب بخشی از این فرصت‌ها میباشند!

 

۴. کانادا

کانادا هم مثل ایالات امریکا ترکیبی از آدم هاي گوناگون هست. با این حال، بین آمریکایی‌ها و کانادایی‌ها تفاوت‌هاي خاصی وجود دارد. کانادا، به ویژه شهرهایی مثل مونترآل، ریش‌هاي اروپایی دارند که به مردمانش ترکیبی از حس و حال آمریکایی و اروپایی می‌بخشد.

 

اضافه کردن زبان فرانسوی به این ترکیب، سطح جذابیت آن‌ها را به حداکثر می رساند. کانادایی‌ها مردمانی تحصیل کرده، با فرهنگ و خوش‌قیافه میباشند که می دانند چطور تفریج کنند و از زندگی لذت ببرند. با اینکه کانادا با کشور آمریکا همسایه هست، اما مردمانش به فعال بودن در اتاق خواب معروفند که آن‌ها را از آمریکایی‌ها متمایز میکند. از سلبریتی‌هاي مشهور کانادایی میتوان به رایان گاسلینگ، ریچل مک‌آدامز، دریک، و جاستین بیبر اشاره کرد.

 

۳. یونان

یونانی‌ها سرافرازترین مردمانی میباشند که ملاقات میکنید. انها تاریخی غنی، کشوری جذاب و تعدادی از جذاب‌ترین مردمان روی زمین را دارند. از سلبریتی‌هاي جذاب این کشور می توان جنیفر آنیستون، جان استیموس و بیلی زین نام برد. یونان یکی از کشورهایی هست که نمی توانید عاشقش نشوید.

 

مردم خوشگل در ترکیب با مناظر دیدنی یونان باعث شد تا این کشور را در لیست‌مان جای دهیم. هر تابستان، گردشگران مختلفی به این کشور سرازیر میشوند تا از جزایر گوناگون یونان مشاهده کنند، و خیلی اوقات این آدم‌ها دیگر برنمی‌گردند. آن‌ها یا عاشق این کشور یا عاشق یک فرد میشوند؛ گاهی هم عاشق هردو!

 

۲. سوئد

مردم سوئد به سه چیز معروفند، پوست روشن و مرمرین ، قد بلند و گرچه زیبایی خیره‌کننده. سوئد کشوری هست که بعضی از خیره‌کننده‌ترین انسان‌هاي تمام تاریخ در آن زاده شده‌اند. این زیبارویان بلوند در تمام جهان بعنوان جذاب‌ترین نژاد آدم‌ها مشهور میباشند. این آدم‌هاي بلندقامت و خیره‌کننده به شدت باهوش میباشند.

 

با وجود آن‌که بیش‌تر افراد فکر می کنند در سوئد فقط زن‌ها جذاب میباشند، اما در واقعیت، مردان سوئدی خوش‌قیافه‌ترین مردان روی زمین شناخته می شوند. سوئد نه تنها آدم‌هاي زیبایی دارد، بلکه بعضی از بااستعدادترین سلبریتی‌ها نیز رگ و ریشه‌ی سوئدی دارند. اینگرید برگمن، گرتا گاربو و آلیسیا ویکاندر خیره‌کننده تنها تعدادی از سلبریتی‌هاي مشهور سوئدی میباشند.

 

۱. ونزوئلا

برای بسیاری ونزوئلا منزل‌ی زیباترین مردم جهان هست و ما هم با این عقیده موافقیم. ونزوئلایی‌ها با چهره‌هاي ظریف و اندام جذاب واژه‌ی جذاب را ساختند و تعجبی ندارد که آدم‌ها دیوانه‌وار عاشق‌شان میشوند! مردم ونزوئلا یک لذت خاصی از زندگی می برند که کشورهای زیادی از آن برخوردار نیستند.

 

 به گزارش پارس ناز مردم این کشور شادی می‌آفرینند، که مطالعات نشان داده هست جذاب‌ترین ویژگی برای مردان و زنان هست. با وجود سبک زندگی خارق‌العاده‌ی آن‌ها و عشق به زندگی، و ظاهر خیره‌کننده و زیبای‌شان، تعجبی ندارد مردم این کشور زیباترین مردم جهان شناخته شوند.

 

آن‌ها به خصوص به دلیل شور و هیجان و علاقه‌شان به هرچیزی که در اطراف‌شان هست معروفند. این خصوصیت در ترکیب با اندام برجسته، پوست لطیف و موها و ابروان مشکی، باعث می شود هرکسی در این کشور جذاب عاشق شود. از جمله سلبریتی‌هاي مشهور این کشور می توان گبی اسپینو را نام برد که از ۱۹۹۶ هنرپیشه بوده هست.

 

 

جذاب و زیباترین زنان جهان اهل این کشورها هستند