استخدام دختران جوان برای پارتی های شبانه تهران

استخدام دختران جوان برای پارتی های شبانه تهران

استخدام دختران جوان برای مجلس های شبانه تهران +عکس 

برای جشن هاي شبانه و گرانقیمت در استان تهران استخدام می شوند تا بعنوان تزیین در مراسم ها و مهمانی ها تظاهر کنند. احتمالا برای تان عجیب به نظر برسد اما شرکت‌هایي وجود دارند که در آپشن‌هایي که برای برگزاری مراسم‌هاي شما دارند, از “آدمیزاد” بعنوان دکور و آکسسوار بهره گیری می کنند.

 

تجملگرایی در برگزاری مراسم‌هاي شادی این روزها به بحبوحه خودش رسیده‌هست و هربار مراسم تازه‌اي به سلسله مراسم‌هاي همۀ ساله} خانواده‌ها اضافه میشود. هربار خانواده‌ها کوشش میکنند مراسم باشکوه‌تری برگزار کنند تا پدر و مادر بهتری برای طفل‌شان جلوه کنند. در این بین شرکت‌هایي وجود دارند

 

که خانواده‌ها را در این فرمایش خطیر«!» همراهی میکنند. بعد از به وجود آمدن پدیده عجیب “ کار اینستاگرامی” که توسط مادران‌شان به کار گرفته میشوند, شاهد برگزاری مراسم‌هاي تولد عجیب غریبی از جانب همین مادران هستیم.مراسم‌هایي که گویا برای صفحه اینستاگرام «Instagram» برگزار میشود!

 

از جمله پدیده‌هاي عجیبی که این روزها در جشن‌هاي پرزرق و برق مادران ولخرج دیده می شود, دختران جوانی هست که با گریم‌هاي خاص, پوشش‌هاي عجیب و نمونه کارتون‌ها و شخصیت‌هاي انیمیشن‌هاي والت دیزنی قرار هست بعنوان دکور و آکسسوار در این برنامه‌ها حضور داشته باشند.

حضور پری دریایی در تولد
چندروز پیش تصویر هاي برگزاری مراسم عجیب‌وغریب تولد یکی از کودکان سلبریتی‌ اینستاگرامی میان شبکه‌هاي اجتماعی دست به دست شد. این سلبریتی سه ساله که به دلیل بسیار چندان صفحه‌اش شناخته می شود, در مراسم تولدش از چندین دختر جوان با ‌هاي نامتعارف در نقش پری دریایی بهره گیری شد که کنار تصویر‌هاي این خردسال سه ساله بنشینند.

 

اوضاع نامناسب و غیرمتعارف پوشش و نحوه نشستن آن ها کنار این خردسال واکنش‌هاي زیادی را به همراه داشت و حتی عده زیادی این تصویر را با عنوان “برده‌داری نوین” مطرح کردند. نوعی از برده‌داری که احتمالا شکل و شمایل قبل را نداشته باشد, اما این شیوه بهره گیری و به خدمت گرفتن یک انسان تنها در نقش یک دکور, برای بینندگان این تصویر هاي تلخ و ناخوشایند هست.

 

استخدام دختران جوان برای پارتی های شبانه تهران

والت دیزنی به منزل شما می آید
گریم‌هاي دختران جوان به شکل سفیدبرفی, سیندرلا و شاهدخت‌هاي کارتونی هم از پکیج‌هاي تولد شرکت‌هاي برگزار کننده هست که انتشار تصویر‌هاي حضور انها در مراسم یکی از سلبریتی‌هاي خردسال اینستاگرام, بسیار موردتوجه قرار گرفت.شاهدخت‌ها با گریم‌ها و لباس‌هاي نمونه قرار هست در دنیای این طفل

 

خردسال نقش بازی کنند. اما چیزی اکثر از به رخ کشیدن تجمل یک مراسم تولد که قرار هست بی درنگ تصویر‌هایش در صفحات مجازی اکران شود, از آب در نیامده‌هست و شاهدخت‌هاي دروغین هربار قرار هست تنها بخش‌هاي خالی تصویر خردسالان و مادرانشان را پرکنند. موضوعی که در میان کامنت‌ها هم به آن اشاره شده‌هست;” این همه ي تجمل و تظاهر قرار هست چه چیزی را اثبات کند؟

 

شاهدخت‌هاي 200 هزارتومانی
سراغ چندی از این شرکت‌هاي برگزار کننده رفتیم تا از چند و چون این ماجرا آگاه شویم. در یکی از این موارد یکی از همین شرکت‌هاي برگزاری مراسم به ما گفت که بسته به تم‌هاي انتخابی, قیمت‌ها متفاوت خواهد بود و این بازه قیمت بین یک و نیم میلیون تا ۶ میلیون تغییر می کند و بهره گیری از پری‌هاي دریایی بعنوان دکور مراسم

 

نیز روی خدمات خواهد بود. دیگر شرکت برگزاری تولد که از شاهدخت‌هاي والت دیزنی بهره گیری میکند, درمورد خرج به ما گفت;”حضور شاهدخت‌ها بعنوان یک سوپرایز در مراسم هست که قیمت آن برای یک ساعت 200 هزارتومان هست و اگر به شمار بهره گیری شود به 150 هزارتومان میرسد که جدای از خدمات دیگری مثل موزیک, طراحی میز و دکور منزل, کیک و بادکنک‌هاست.”

 

مادرانه‌هاي اینستاگرامی خطرناک میشود
نکته انحرافی این تولدهای اینستاگرامی برای مخاطبی که بی درنگ جذب ایده‌هاي سلبریتی‌ها می شود این هست که, باتوجه به شمار بالای دنبال کنندگان, شمار زیادی از خدمات برای این اینستاگرامرها رایگان و با تخفیفات ویژه‌هست و در ازای این تخفیفات ویژه, انها باید از تمام جزییات مراسم‌شان تصویر بگذارند.

 

در واقع انها این مراسم‌ها را با این جلال و شکوه برای مخاطبانشان میگیرند تا انها را جذب شرکت‌هایي کنند که تبلیغاتشان را انجام میدهند. پس هیچ بعید نیست شرکت‌ها برای پایه گذاری بدعت‌هاي عجیب‌وغریب خود اول دست به دامان اینستاگرامرها شوند تا با کمک آن ها بدعت‌هاي اخیر را جا بیندازند

 

و از انها بخواهند با این بدعت ها مثل یک موضوع ساده برخورد کنند. بدعت‌هایي که روز به روز و آرام آرام از دل این صفحات مجازی بیرون می آیند و میان مادران ساده انگاری نفوذ می کنند که تنها میخواهند برای بچه‌هایشان مادران بهتری باشند.اما آن چه خطرناک هست, الگو شدن این سبک مادری و فرزند داری برای مردم هست و بدبختانه اکنون نگاه شمار زیادی از اقشار

 

به این مادران, مادرانی پیروز و الگوست; طوری که حتی سوالات مشاوره‌اي خود را نیز از این مادران می‌پرسند. در حالی‌که این مادران پیش از آنکه برای فرزندشان مادری کنند, برای صفحاتِ اینستاگرامشان فرمان مادر را دارند تا بتوانند با جذب مخاطب اکثر از طریق توسط کودکانشان, کسبِ درآمد کنند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

استخدام دختران جوان برای پارتی های شبانه تهران