عکس های وداع با عارف لرستانی در روستای سیمینه

عکس های وداع با عارف لرستانی در روستای سیمینه

عکس هاي وداع با در روستای سیمینه 

پیکر بازیگر ایرانی در روستای محل زادگاهش در کرمانشاه در خاک آرام گرفت تا برگ دیگری باشد بر فوت ایرانی در چند وقت جدید. پیکر عارف لرستانی بازیگر سرشناس و فعال اجتماعی طبق آرزویی که پیش از مرگ کرده بود در روستای سیمینه کرمانشاه و درِ کنار پدربزرگش دفن گردید و آرام گرفت. پیکر عارف لرستانی هنرمند و بازیگر کرمانشاهی عرصه و تلویزیون با حضور اقشار گوناگون مردم در کرمانشاه تشییع شد

به گزارش پارس ناز پیکر عارف لرستانی، هنرمند و کرمانشاهی عرصهِ سینما و تلویزیون پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور هنرمندان مطرح کشوری مسئولان و سایر اقشار در کرمانشاه تشییع شد.
 تشییع پیکر این هنرمند مردمی در باغ فردوس کرمانشاهِ انجام و سپس در روستای سیمینه زادگاه خانوادگی آن مرحوم به خاک سپرده شد.

مراسم یادبود درگذشت این هنرمند کرمانشاهی بعدِ از ظهر امروز دوشنبه با حضور اقشار گوناگون مردم و مسئولان در مسجد غدیر شهر کرمانشاهِ برگزار میشود.
عارف لرستانی

عارف لرستانی

عارف لرستانی

عارف لرستانی

عارف لرستانی تشییع

عارف لرستانی در خاک آرام گرفت

روستای عارف لرستانی

عارف لرستانی بازیگر کرمانشاهی عرصه سینما و تلویزیون هست که روز شنبه 26 فروردین ماه امسال در سن 45 سالگی دچار حمله قلبی شد و درگذشت.

آلبوم‌هاي قهوه تلخ جنگ 77 کوچه مروارید مرد دوهزار چهره شام عروسی مانی و ندا و معادله از جمله آثار سینمایی و تلویزیونی هست که این هنرمندِ کرمانشاهی در آن ایفای نقش کرده هست.پیکر عارف لرستانی در باغ فردوس کرمانشاه تشییع و در زادگاه پدری اش روستای سیمینه سراب نیلوفر به خاک سپرده شد.

عارف لرستانی روستای سیمینه

تشییع عارف لرستانی

مزار عارف لرستانی،خاک سپاری عارف لرستانی،

عارف لرستانی،عکس هاي فوت عارف لرستانی

 

 

عکس های وداع با عارف لرستانی در روستای سیمینه