عکس های بازیگران در سوگ عارف لرستانی (240)

عکس های بازیگران در سوگ عارف لرستانی (240)

عکس های بازیگران در سوگ عارف لرستانی (240)

آخرین و ستاره هاي ایرانی که امروز در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند را می‌توانید در زیر مشاهده نمایید که اکثر آنها مربوط به عارف لرستانی میباشند.

 

رفتن به عارف نمی آمد. اصلاً و ابدا! همۀ وقت} روحیه زندگی داشت. عاشق بود و خوشحال. مدام می کرد و مرگ دورترین اتفاق به عارف بود. نجیب با شرافت با اخلاق دغدغه مند و بی ریا. همۀ وقت} به فکر مردم بود و فکر معیشت هموطنان و همشهریانش همۀ وقت} او را می آزرد. آن قدر متین و با وقار بود که در برخورد اول مطمئن میشدی که خون تبار کرد در رگ هایش جریان دارد. آن قدر همه ي چیز پوچ و ساده هست که آدم حرصش می‌گیرد.

 

سکسه می‌کنی شدید می‌شود به درمانگاه می روی به درست یا غلط  آرامبخش می خوري آرام می شوي به منزل می آیي و می‌خوابی و دیگر بیدار نمی شوي… عارف لرستانی نازنین، خیلی دوستت داریم و دلمان برایت تنگ خواهد شد. سفرت بخیر.ما خیلی علاقه مندیم که در این چند دقیقه اي که در قالب این مقاله در کنار شما هستیم

 

فارغ از هر درد و غمی، کنار هم خوش باشیم ولی روزگار با ما لج کرده و نمی گذارد این اتفاق تداوم داشته باشد. این مقاله را تقدیم می‌کنم به عارف لرستانی، انشاالله روان اش آسوده و خوشحال باشد.از خداوند متعال در این روز هاي سخت و تلخ طلب اعطای صبر و بردباری به همسر و خانواده عارف عزیز داریم. الهام خانم ما را نیز در غم خودت شریک بدان.

کمتر کسی از چهره ها پیدا می شود که با عارف تصویر یادگاری نداشته باشد و یا او را “رفیق” نخواند. خونگرمی او باور رفتن اش را برای رفقا سخت تر کرده هست. کجا رفتی عاریف بابا؟
خاطراتی که ابدی شدند. چه برای ما مخاطبان کارهایش و چه برای دوستانی که امروز دوستشان را به منزل ابدی بدرقه کردند.
خاطره بازی رامین ناصر نصیر از سال هاي نه عمده دور. در کنار فلامک جنیدی و عارف نازنین که هنوز جرأت نوشتن واژه “مرحوم” و “زنده یاد” پیش از نام او را به دست نیاورده ام.
دلتنگ نباش عارف جان. دیر یا زود همۀ دور هم دوباره جمع می‌شویم.
کردستان هم دلتنگت خواهد شد، اي پسر دلسوز کردستان.
این قاب هاي لعنتی. مربوط به اواخر اسفند سال پیش هست این تصویر. هنوز دو ماه از ثبت آن نگذشته ولی دو “ماه” از قاب آن پر کشیده اند. 
پیشنهاد محمد بنا در واکنش به این اتفاق را بسیار دوست داشتم. مرگ همانقدر که فکر می کنیم خیلی دور هست، همانقدر نزدیک هست.
آرزوی صبر داریم برای علی اوجی که در دو رفیق صمیمی را در فاصله زمانی کم از دست داده هست. واقعاً سخت هست.
مهناز افشار هم خیلی مفید توصیف کرده هست. تدریجی کفه ترازوی “مفید هاي رفته” به “مفید هاي مانده” سنگینی میکند.
عکسی مربوط به یک برنامه نوروزی. عارف رفت و اي کاش تمامی پلیدی هایمان را هم می‌برد.
محسن تنابنده و خاطره آخرین جشن تولدی که دو نفره برای عارف گرفتند. یک نفر چگونه می‌تواند انقدر خاطره مفید از خود به جای بگذارد؟سید حسن خمینی هم درگذشت این بازیگر توانمند و تلویزیون را تسلیت گفت.
روحت خوشحال هست، به پاس شادی ها و خنده هایي که هنرمندانه بر لبمان کاشتی. از معدود بازیگران حوزه بود که بازی هایش هیچگاه لوس و معمولی نبود و حتی رول هاي در سایه را هم با اجرای خوبش طنز می کرد.
“رفیق”. کلمه اي که هیچوقت به اندازه این دو روز در اینستاگرام هنرمندان به چشم نمی خورد.
نگران افسوس کسانی هستم که فرصت رفاقت و خاطره سازی در کنار عارف را از دست دادند.
“گروپی” زد توی صورتمان.
آدم حسودی اش می شود، به اینکه چطور همه ي انقدر تو را دوست دارند!
و حالا ما به تماشای آخرین نمایش عارف نشسته ایم. نمایشی از شکوه یک پرواز. از عظمت مِهری که به دل همه ي گذاشت و رفت.
نمیشود باور کرد نبودن این همه ي شور زندگی و عشق را.
تو که نسبت به ناملایمات، بی احترامی ها و بی ملاحظگی ها نسبت به شأن و جایگاه هنرمند، و تمامی هموطنانت حساس و دغدغه مند بودی، دیگر شاهد این دنیای مبتذل نخواهی بود. خوش بحالت.
به اندازه تمامی “پدر سوخته” هایي که گفتی دوستت داریم. پدر دلمان را سوزاندی!
بدا به حال ما که دیگر تو را نداریم.
علی کریمی هم درگذشت ناباورانه عارف لرستانی را تسلیت گفت.
وصیتی که انتظار می رود به آن عمل شود و عارف در خاک کردستان آرام بگیرد. خیال مردن نداشتن در این روز ها کافی نیست، مرگ باید بیخیال تو باشد! مرگی که بسیار خوش سلیقه هست.
خاطرات، خاطرات و خاطرات. صالح میرزاآقایی و مهدی امینی خواه که یک عمر با این تصویر لبخند بر لبانشان مینشست، من بعد با مشاهده آن بغض خواهند کرد و این از تلخی هاي دنیای بی رحم هست.
این آخرین پست عارف لرستانی هست. چند روز پیش و پس از اتفاقی که در حوالی میدان فاطمی افتاد. رفت تا دیگر حرص نخورد، دیگر نگران حال و روز مردم اش نباشد.
پست هاي مربوط به عارف را با این یادداشت منصور ضابطیان به اتمام می‌بریم.  ” در روزگار ابتذال عجیب نیست اگر مرگ هم چنین مبتذل باشد.”
پ.ن: پست هاي بالا از میان حدود ششصد پست چهره ها در واکنش به مرگ عارف لرستانی گزینه شده اند و سعی داشته ایم گلچینی مفید قدمتتان تقدیم کنیم. کم و کاست اش را به بزرگی خودتان ببخشید. 

 

از سولماز غنی بخاطر اینکه ما را با آناتومی اعضای صورتش به خوبی آشنا کرد، بسیار ممنونیم.

اینکه مفید و سر به راه بود! چه شد که رَد داد؟!
بابک حمیدیان و مینا ساداتی در پخش خصوصی یک فیلم در یکی از سینماهای تهران. نیازی به تمجید نیست، خود ما می دانیم اطلاعاتمان چقدر دقیق و کامل هست!
گویا قرار نیست هیچ جوره صورتمان بخندد. آسمان غریب تر از آذربایجانِ نازنینم را سراغ نداشت تا ببارد و ببرد عزیزان را و در سوگ بنشاند ایران زمین را. تسلیت بی پایان به مردم عزیز آذربایجان و تمامی هموطنان. امیدواریم هر چه زودتر اوضاع مفقودین این سیل ویرانگر مشخص گردد. آذربايجان دا اوز ورن ضایعنی بوتون اولکمیزده یاشایانارا تسلیت دیپ و ایستکلییم کی بیزیده بو اورک داغلیان غموزده شریک بیله سوز. آلله پناهینده باشیز ساغ اولسون.
امیر جعفری با یک شعر خوشگل و غمبار ترکی این ضایعه را به همۀ تسلیت گفت.
خواهران آشخورِ توسلی.
مترو: جان؟ واقعاً اسبی؟! نگفته بودی!
بعنوان دو ایرانی دردمند و انسان دوست چرا به حال آن عزیز میز بغلی که افسردگی و غم از ظاهرش میتابد نمیشتابید؟! کریم مگه تو مسلمون نیستی؟!
روز قبل اتفاق هاي عجیب و نادری در اینستاگرام رخ میداد و عکسهایی در این شبکه هاي مجازی دیده میشد که در نه، دهبعضی مواقع، آلبوم اي از دلایل باعث می‌شود که آدم به این فکر کند که در بعضی وسایل ، لوازم ایمنی آن قدر ها هم که می گویند ضروری نیست!
تبریک به پرسپولیسی ها که سزاوارانه قهرمان شدند. فقط بر طبل شادانه آرام تر بکوبید تا جِر نخورد. شاید در لیگ بعدی و مسابقان آسیا هم لازم شد.
نازنین بیاتی در پردیس آزادی به تماشای فیلم “گشت ارشاد 2” نشست. گرچه از قرار معلوم اسم آن به “گشت 2” تغییر کرده هست. اگر با خط خوردن همان یک کلمه راضی می‌شوید و مشکلتان با فیلم حل می شود، منطقی و عقلانی هست که خطش بزنند.
دیدار جمشید خان مشایخی یگانه پیشکسوت سینمای کشور ایران در کنار امید نوروزی در یک محوطه مشمایی با شکوه!
سلفی ساحلی سارا بهرامی و رفیقش. هنوز آنچنان که سلفی سارا نشان می‌دهد هوا گرم نشده! احتمالاً از تصاویر آرشیوی هست.در بین سیل اخبار غمبار، خوشحالیم و جشن می‌گیریم که پدر سالار سینمایمان در کمال صحت و سلامتی 87 ساله شده هست. تبریک بی پایان به سینمای کشور ایران.
لیلا حاتمی، بیتا فرهی و یکی از هواداران که دارد با ایشان تصویر یادگاری می‌گیرد. در جایی که نمی‌دانیم کجاست.
وجداناً هنوز انقدر که این تصویر ها نشان می‌دهد گرم نشده هست! چرا به استقبال این فصل لعنتی می‌روید؟!
سلفی حمید گودرزی در کنار مادر عزیزش. حمید در روزهای مربوط به روز مادر و تبریک این روز در گیر رکابی چرک و شو آف بود وغروب خورشید به افق زیر بغلِ مازیار فلاحی.
هم اکنون به صورت رندوم وارد صفحه یک دختر ایرانی در اینستاگرام بشوید و تصویر هایش را مشاهده نمایید. اگر یک تصویر با همین ژست و همین حالت پاها در صفحه اش نداشت، بیایید و بخوابانید در گوشِ ما.
رضا عنایتی هم بالاخره رضایت داد و پس از ده ها سال حضور مستمر در محوطه هیجده قدم تیم هاي لیگ برتری، از فوتبال خداحافظی کرد. برای این مربی سابق بارسلونا آرزوی موفقیت داریم.
وقتی میفهمی خندوانه پخش زنده نیست و هر برنامه چند روز قبلش فیلم برداری شده…به انتهای مقاله امروز رسیدیم. باز هم درگذشت ناباورانه عارف لرستانی و کشته شدن هموطنانمان در سیل آذربایجان را تسلیت عرض می‌کنیم. تا فردا مراقب خودتان باشید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

عکس های بازیگران در سوگ عارف لرستانی (240)