سیگار کشیدن لادن مستوفی روی صحنه جنجالی شد

سیگار کشیدن لادن مستوفی روی صحنه جنجالی شد

سیگار کشیدن روی صحنه جنجالی شد 

بازیگر مشهور ایرانی به طور علنی روی صحنه نمایش اقدام به سیگار کشیدن نمود که جنجالی شد معمولا بازیگران به طور تصنعی اقدام به این کار می کنند. تصاویر سیگار کشیدن لادن مستوفی و عکس های سیگار کشیدن لادن مستوفی در نمایش یک دقیقه و 13 ثانیه را در ادامه تناشا کنید.

 

عکس هایی از لادن مستوفی بازیگر کشورمان منتسر شده است که ویرا درحال پک زدن به سیگار و ژست های سیگار کشیدن نشان می دهد.این بازیگر کشورمان بتازگی با پروژه ای همکاری و در نمایش یک دقیقه و سیزده ثانیه ایفای نقش میکند.لادن مستوفی و پانته آ بهرام و سیما تیرانداز در نمایش {یک دقیقه و سیزده ثانیه} را به کارگردانی شهرام گیل آبادی در خانه نمایش به روی صحنه رفته اند.

نقش های سیگار به دست بازیگران زن به تازگی مد شده و تبدیل به اپیدمی شده است.حال انکه همواره و در همه جا حتی صدا وسیما کشیدن سیگار منع شده و کمپین نکشیدن سیگار و مصرف دخانیات انجام میشوداما از طرف دیگر در نمایش ها و فیلم های سینمایی مشاهده میکنیم که هنرپیشه ها و بازبگران با ژست های جوان پسند و جذاب ان را ناخواسته تبلیغ میکنند.

 

بیوگرافی لادن مستوفی

به گزارش پارس ناز لادن مستوفی (متولد 26 آبان 1351) در تنکابن می باشد. وی همسر شهرام اسدی (کارگردان) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است. وی کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد و چند سال بعد پس از بازی در مجموعه دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید.

شهرام اسدی قراگوز متولد 1332 در شهرستان سلماس است. وی کارگردان و فیلمنامه نویس می باشد. آقای شهرام اسدی همچنین همسر لادن مستوفی است. اسدی فارغ التحصیل کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما در سال 1354 و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه کالیفرنیای آمریکا است.

او با انجمن جغرافیای ملی و شبکه تلویزیونی ان بی سی همکاری داشته است. وی پس از چند سال اقامت در آمریکا در سال 1367 به ایران بازگشت. اسدی فعالیت سینمایی خود را در سال 1370 با کارگردانی و فیلمنامه نویسی فیلم {اوینار} آغاز کرد.

سیگار کشیدن بازیگران زن،سیگار کشیدن لادن مستوفی،سیگار کشیدن بازیگر زن در تئاتر،سیگار واقعی بازیگران زن

 

 

سیگار کشیدن لادن مستوفی روی صحنه جنجالی شد