دلیل طلاق خواننده مشهور از شوهر فوتبالیستش

دلیل طلاق خواننده مشهور از شوهر فوتبالیستش

دلیل طلاق خواننده مشهور از شوهر فوتبالیستش 

خواننده معروف و معروف که با اشلی کول کرده بود اکنون از همسرش طلاق می‌گیرد تا ازین پس جدا از هم زندگی کنند. خاطر جدایی و طلاق بازیگر معروف زن از فوتبالیستش اعلام شد.درگذشت. .اشلی کول فوتبال را از باشگاه آرسنال آغاز کرده و در سال۲۰۰۶ به چلسی پیوسته و در سال ۲۰۱۴ به عضویت باشگاه آ. اس. رم در آمد.وی ۱۰۷ ملی برای تیم ملی فوتبال انگلستان انجام داده هست.

 

شریل آن کول یک خواننده، شاعر، بازیگر و مدل هست که شهرت بسیار زیادی در انگلستان دارد. شریل در سال ۲۰۰۴ با اشلی کول بازیکن معروف آن زمان تیم فوتبال چلسی آشنا شد. این دو در سال ۲۰۰۶ ازدواج کردند.این ازدواج از همان ابتدا با مشکلات زیادی روبرو شد، چرا که اشلی با زنان زیادی ارتباط داشت! ابتدا در سال ۲۰۰۶ یک مدل ادعا کرد

 

که با اشلی مدتی ارتباط بوده هست، بعد از آن یک آرایشگر نیز اعلام کرد در همان سال با اشلی ارتباط داشته هست!این شایعات تا جایی ادامه داشت که باعث شد شریل حلقه ازدواجش را برای مدتی کنار بگذارد و به فکر جدایی باشد. اما با صحبت‌هاي اشلی، او پشیمان شد و به زندگی خود بازگشت.

 

 به گزارش پارس ناز این پایان ماجرا نبود تا جایی که مدتی بعد از آن خبری انتشار یافت مبنی براینکه اشلی کول در جریان به امریکا با یک خدمتکار ارتباط داشته هست. همین موضوع باعث شد که شریل تصمیم خود را بگیرد و از همسر هوسرانش جدا شود!سر انجام انها در سپتامبر از یکدیگر جدا شدند.در حالی‌که اشلی پس از ان دچار بحران هاي روحی شدیدی شد.

 

دلیل طلاق خواننده مشهور از شوهر فوتبالیستش