تیپ جذاب و زیبای ویکتوریا بکهام در پاریس

تیپ جذاب و زیبای ویکتوریا بکهام در پاریس

تیپ جذاب و زیبای ویکتوریا بکهام در پاریس 

یکی از مشهورترین مدل های با ابهت در جهان است که خودش صاحب سبک است و بسیار هم محبوب و مشهور می باشد. تیپ متفاوت ویکتوریا بکهام | ویکتوریا بکهام هیچ وقت از امتحان کردن انواع سبک ها در دنیای مد و فشن هراس نداشته است. بنابراین تعجبی ندارد که وی با تیپی خاص در هفته پیش روی فشن در پاریس پایتخت فرانسه ظاهر شود.

 

به گزارش پارس ناز این طراح لباس 42 ساله و همسر فوتبالیست اسبق دیوید بکهام با تیپی متشکلاز رنگ های روشن و برجسته که مطمئنا تمام چشم ها را به وی خیره می کرد، در پاریس مشاهده شد.

تیپ متفاوت ویکتوریا بکهام با شلوار نارنجی و بلوز آبی

 

تیپ ویکتوریا بکهام متشکل از یک بلوز به رنگ آبی کمرنگ با آستین های کمی تا زده شده بود که آنرا با یک شلوار چشمگیر نسبتا گشاد نارنجی رنگ ست کرده بود.کالکشن مدل لباس های بهار و تابستان ویکتوریا بکهام در سال 2017 در ماه سپتامبر پیشین به نمایشدرآمد که مورد تحسین عده ای از افراد نامدار در فشن قرار گرفت.

 

از جمله سوزی منکز روزنامه نگارو منتقد فشن مجله مشهور Vogue کارهای اخیر او را تحسین کرده و آنها را شیک و نه غیرمتداول خواندهاست. از سوی دیگر تیم بلنکس سردبیر مجله استایل می گوید ویکتوریا به خود آمده است.
ویکتوریا بکهام در پاریس پیش از شروع فشن ویک در این شهرویکتوریا بکهام در راستای تحسین زنانی که روز گذشته در تظاهرات برعلیه دونالد ترامپ شرکت کردهبودند، عکس زیبایی از خود در حالی که دخترش هارپر را در آغوش گرفته منتشر کرد و نوشت:” افتخارمی کنم که حامی همه زنان در سراسر دنیا هستم.”
عکسی به اشتراک گذاشته شده از ویکتوریا بکهام که حمایت وی را از زنانی که بر علیه دونالد ترامپ تظاهرات کردند را نشان می دهداو همچنین در تصویر دیگری عکسی از دخترش هارپر در لباس پرنسسی و تاج روی سرش منتشر کرد.
هارپر بکهام دختر دیوید و ویکتوریا بکهام

 

 

تیپ جذاب و زیبای ویکتوریا بکهام در پاریس