تاثیرات 3 ماده خوراکی مهم روی پوست صورت

تاثیرات 3 ماده خوراکی مهم روی پوست صورت

تاثیرات 3 ماده خوراکی مهم روی  

اگر به فکر صورت خود هستید میتوانید به خوراکی هاي خوب روی آورید،زیرا تعداد زیادی از مواد مغذی میباشند که می‌توانند روی سلول هاي تاثیر بگذارند. گذشته از خوردن کلوچه و نوشیدنی به این فکر کنید که این خوردنی ها چه تاثیری را روی پوست منعکس می‌کنند. با نگاه کردن به پوست صورت خود می‌توانید متوجه شوید که چه غذاهایی را اکثر از همه ي دوست دارید.

 

شیر

شیری که به قهوه یا بستنی اضافه میکنید تاثیراتی جدی روی رنگ پوست صورت دارد حتی اگر مشکل عدم تحمل لاکتوز را هم نداشته باشید. با بالا رفتن سن آنزیم هاي متابولیز کننده لاکتوز زیادی از دست میدهیم و این باعث التهاب در تمام بدن به خصوص در صورت میشود.

 

اگر متوجه شدید که صورت تان خسته و خواب آلود هست و پوست چروک می‌شود چند هفته لبنیات را کنار بگذارید تا تفاوت را به وضوح مشاهده نمایید.

 

شکر

شکر نه تنها روی وزن بلکه روی پوست هم تاثیر میگذارد. شکر به فرآیند گلیکاسیون «قندی شدن» سرعت میدهد. فرآیندی که ملکول هاي گلوکز اضافی به کلاژن متصل می‌شوند و به آن آسیب میرسانند. این فرآیند باعث می‌شود پوست زودتر پیر و چروک شود.تنها راه برای حفظ پوست کمتر کردن مصرف شکر هست.

 

گلوتن

تمام این نشان ها بیانگر این واقعیت هست که بدن شما قادر به سوخت و ساز گلوتن «پروتئینی که در گندم، جو و بلغور جو یافت می‌شود» نیست. اگر مشکل سوخت و ساز گلوتن دارید این غذاها را در برنامه خوراکی کم کنید تا بعد از ۲ الی ۳ هفته تغییر را در چهره خود مشاهده نمایید. اما اگر باز هم این نشانه ها را روی صورت خود دیدن کردید کربوهیدرات هاي ساده را هم کم کنید.

 

 

تاثیرات 3 ماده خوراکی مهم روی پوست صورت