با انواع صبحانه در کشورهای مختلف دنیا آشنا شوید

با انواع صبحانه در کشورهای مختلف دنیا آشنا شوید

با انواع صبحانه در کشورهای مختلف دنیا آشنا شوید 

مردم کشورهای جهان در هنگام صبح خاصی را برای بهره گیری می‌کنند, امروز ما صبحانه هاي گوناگون در نقاط گوناگون جهان را به شما معرفی می‌کنیم. هر کشوری, آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور, غذا هاي آن هست.

 

در بیشتر کشورهای جهان صبحانه از اهمیت بی نظیر اي برخوردار هست. در این مقاله قصد داریم شما عزیز را با غذای صبحگاهی برخی از کشورهای جهان آشنا کنیم.

 

1. صبحانه کامل انگلیسی

شامل لوبیا, سوسیس, بیکن «گوشت ورقه شده», تخم مرغ, قارچ, گوجه, پودینگ سیب زمینی و در صورت تمایل پودینگ سیاه و نان تست هست. این صبحانه با , قهوه یا آب پرتقال سرو می‌شود.

2. صبحانه کوبایی

نقش اصلی این صبحانه را نان تست منحصر به فرد کوبایی برعهده دارد. این نان را برش زده و اندکی کره روی آن می مالند. هنگام صبحانه, آن را در قهوه زده و می‌خوردند. قهوه شیرین و شیر مخلوط به همراه اندکی نمک, نوشیدنی این صبحانه را تشکیل میدهد.

3. صبحانه سریع اسپانیایی

نان مخصوص اسپانیایی را در سیر تازه و گوجه فرنگی غلتانده, سپس اندکی روغن زیتون و نمک روی آن می پاشند و با ژامبون یا سوسیس مصرف میکنند.

4. صبحانه مراکشی

اجزای تشکیل دهنده این صبحانه, نان هاي مختلفی هست که با , , پنیر و کره صرف میشوند. این نان ها در اندازه هاي بزرگ تهیه می‌شوند.

5. صبحانه تندرست هاوایی

اضافه بر میوه هاي خوش رنگ و آبدار, هاي حلقه اي که بسیار خوش طعم و انرژی زا میباشند در هاوایی طرفداران بسیار زیادی دارند.

6. صبحانه سوئدی

مهمترین بخش این صبحانه, پنکیک سوئدی هست. این پنکیک شباهت زیادی به کرپ دارد و دو سمت خمیر آن در روغن سرخ می‌شود. این پنکیک با میوه هاي شیرین یا مربا سرو می‌شود.

7. صبحانه پرتغالی

مقدار زیادی قهوه و نان مخصوص پرشده از سبزی ها و مواد مغذی, صبحانه پرتغالی را تشکیل میدهد.

8. صبحانه برزیلی

انتخابی از گوشت هاي خوشمزه, انواعِ پنیر و نان یک صبحانه معمولی در این کشور هست.

صبحانه در کشورهای جهان،صبحانه در نقاط گوناگون جهان،آشنایی با انواع صبحانه،معرفی انواع صبحانه ها

 

 

با انواع صبحانه در کشورهای مختلف دنیا آشنا شوید