بازیگران و ستاره های ایرانی و خبرهای داغ (268)

بازیگران و ستاره های ایرانی و خبرهای داغ (268)

و ستاره های ایرانی و خبرهای داغ «268»

مشهور ایرانی و ستاره هاي دیگر ایرانی در اینستاگرام حضوری بسیار پررنگ دارند و همۀ روزه پست هاي غوغایی زیادی می گذارند. شروعی مفید با این عکس از هنرمند مفید و محبوب و تلویزیون، مریلا خانم زارعی در مراسم پخش خصوصی “زیر سقف دودی” ساخته پوران درخشنده که مریلا خانم یکی از بازیگران اصلی آن هست.

امید جان فقط مراقب باش هنگام فدا شدن برای مهربون ها، ناخن هایت نشکند! حیف هست که زیبایی هایت لطمه بخورند!
علی صالحی، ارسلان قاسمی و نفیسه روشن در یک جشن خیریه در مشهد مقدس، در کنار ابدی دوست داشتنی. اجرتان با خدا.
محمد بحرانی، گوینده و دوبلور خلاق رادیو و تلویزیون در مراسم پخش “زیر سقف دودی”. برای خیلی ها سوال بود که محمد بحرانی از چه مواد و بهداشتی اي برای سر و صورت خود بهره گیری می کند که پس در تحقیق و جستجوی فراوان این ماده ي جادویی را پیدا کردیم.
دانیال حکیمی و همسر جان در حال خارجگردی.
خانم هاي بازیگر در مراسم افطاری و دیدار با رئیس جمهور. کمند امیرسلیمانی، نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی و خیلی هاي دیگر.
سرکار خانم پوران درخشنده، یکی از بانوان آوانگارد سینمای کشور ایران که امیدوار هست فیلم جدیدش هم مانند قبلی ها پرفروش باشد.بانو سیمین معتمد آریا با ظاهری موزی در مراسم پخش خصوصی “زیر سقف دودی” حضور داشت.
نوشابه تمام عیاری که لیندا کیانی برای فیلم جدیدش و کارگردان آن حامد محمدی باز کرد. گرچه “اکسیدان” فیلم بدی به نظر نمی رسد و کارنامه ي حامد محمدی با “فرشته ها با هم می‌آیند” و فیلمنامه “حوض نقاشی” قطعا ضعیف نیست.
مهتاب کرامتی و کیومرث پوراحمد در مراسم افطاری و دیدار با رئیس جمهور.
ابوالفضل میری و لاله مرزبان، دو بازیگر یا به عبارت بهتر “مدل” جدیدی که توسط پوران درخشنده در فیلم “زیر سقف دودی” معرفی شده اند.
آزیتا حاجیان که در فیلم حضوری افتخاری دارد، در مراسم پخش خصوصی آن حضور داشت.
عکس دیدنی سحر صباغ سرشت در محلی یکی از اقوام سربلند ایران عزیزمان که اگر اشتباه نکنم، مربوط به قوم بختیاری هست. گرچه بی شباهت به لباس بانوان گیلک هم نیست. خلاصه اگر اشتباه کرده ایم، شما عزیزان تصحیح کنید.
محمدرضا شریفی نیا در این هفت هشت سال جدید، در آن گونه مراسم رسمی و دولتی از ردیف هاي جلویی مراسم به ردیف هاي انتهایی در حال پسرفت بوده هست و اگر همینطور ادامه پیدا کند تا چند سال دیگر از سالن مراسم خارج خواهد شد.
میلاد کی مرام هر چیز جدیدی که می خرد، همه ي ما از آن باخبر می‌شویم. میلاد عزیز ایرپاد جدید مبارک. امیدواریم گم نشوند و هنگام سوار شدن به مترو کسی آن را از گوشت نقاپد.
دیروز تولد 48 سالگی امین حیایی بازیگر پرکار و محبوب سینما و تلویزیون ایران هست. هنرمندی که در نقش هاي متعدد و متنوع خاطرات زیادی برای مردم رقم زده هست. مبارک باشد امین جان.
دیروز تولد صابر ابر هم بود. بازیگر مفید و هنرمند سینما و تئاتر که امیدواریم در سال جدید از زندگی اش کمتر غرق خودخاص پنداری هاي روزمره اش باشد و کمی هم با مردم راه بیاید. 
ویدا جوان بازیگر مفید و کم حاشیه سینما، تلویزیون و تئاتر در حال گشت و گذار در استان فارس.
نیازی به گفتن نیست، به آسانی قابل تشخیص هست که در این عکس، گرسنه و منتظر اذان هستی!
تصویری خوشگل و مادرانه از مهسا کرامتی و امیرمانی جان در حال اصفهان گردی.
شاهرخ استخری با این سلفی در کنار دخترش پناه خانم از 1.5 میلیون نفری که وی را در اینستاگرام فالو کرده اند، تشکر کرد.
توصیه پزشک امیر تتلو متخصص پوست و مو و دارای بورد تخصصی زیبایی پوست با روشهای نوین و پروپکانی.
ممنون از دست اندرکاران مراسم افطاری رئیس جمهور که از بانو ملکه رنجبر هم یاد کردند و ایشان را هم به مراسم دعوت کردند.
خروجیِ نهایت تلاشی که اندیشه فولادوند برای معقول و موجه بودن در مراسم افطاری رئیس جمهور، به کار گرفته هست.
برخی افراد هم بودند که بیشترین فعالیت هنری شان در این سالها، استوری اینستاگرام بوده و باز هم به مراسم دعوت شده بودند. گرچه اصلاً منظورمان نگار فروزنده نیست!
ترانه علیدوستی با و دمپایی پدرش در مراسم پخش فیلم هایش در توکیوی ژاپن حضور پیدا کرده بود.
سلفی علی اوجی و نرگس محمدی که برای ماه عسل به مشهد الرضا «ع» رفته اند.
بله. این هم شیرین کاری نرگس محمدی روی آبدوغ خیار عاشقانه شان!
واکنش علی دایی پس از مشاهده این استوری نرگس محمدی.
سلفی متفاوت مهران رنجبر و گربه اش که از نژاد نادر “سیامک انصاری” هست و فقط به دوربین زل می‌زند.
ماهچهره خلیلی و سارا خوئینی ها در پشت صحنه نمایش جدیدشان.
به مقاله شأن و اعتبار میبخشیم با این عکس جذاب از استاد مجید انتظامی موسیقیدان کاردرست و زبردست کشورمون، از قاب دوربین امیر رسام مهر.
سلفی پوریا پورسرخ که در دلچسب ترین حس ممکن گرفته شده هست. پوریا جان حالا که از این شرایط لذت می بري توصیه می‌کنم که همه ي وقت از مترو برای تردد در شهر بهره گیری کنی.
کاوه خان یغمایی در حال آماده سازی سالن برج میلاد برای اجرای کنسرت اش.آزاده صمدی در حال تمرین دوی صد متر.
تبریک اینستاگرامی رامبد جوان به بچه هاي تیم ملی والیبال که دیروز با حمایت 12 هزار مرد و زن ایرانی در استادیوم آزادی توانستند تیم شگفتی ساز بلژیک را شکست بدهند و به صعود امیدوار شوند.
بهناز جعفری، پس از اجرای نمایشنامه “کوکوی کبوتران حرم” و تحت تاثیر این نمایشنامه فوق العاده این پست را در تایید و تمجید از علیرضا نادری نویسنده این نمایشنامه نوشت. با عکسی خاص و متفاوت.
جذاب بروفه رفته رفته دارد با واقعیت کنار می‌آید. این را از رفقا و همنشینانِ جدیدش می‌توان به خوبی فهمید.
بار الها! این تراس و بالکن را از لوکیشن عکسهای عزیزان نگیر.
سلفی عمو پورنگ و خواهر زاده هاي عزیزش در حال تفریح و گردش. و باز هم چالش تشخیص حقیقی و یا فیک بودن ها! الآن عینک عزیزِ وسطی حقیقی هست یا فَجازی؟

سلفی امیر حسین رستمی و همکاران در پشت صحنه آلبوم “لیسانسه ها”. جای محمد بحرانی و ماده جادویی اش در عکس خالی هست تا به صحنه صفا و جلای مضاعف ببخشد.

بهنوش طباطبایی، خوشتیپ تر از همۀ وقت} در مراسم پخش “زیر سقف دودی”. بهنوش هم در این فیلم هنرنمایی کرده هست.

این پستِ “صبح زیبایتان پر از عشق و شادی” کانال تلگرام “خانم هاي قِررری” نیست، بلکه استوری شهره قمر بازیگر سینما و تلویزیون هست.
بعضاً دیده شده همین عزیزانی که لیاقت تبدیل شدن به یک مشکل کوچک در زندگی شما را ندارند، شما را مجبور به مهاجرت و رفتن به لیگ دسته چندِ یک کشور دیگر می‌کنند!
دقیقاً چه واکنش هاي شیمیایی اي در ذهن یک مرد پنجاه ساله که اتفاقاً بازیگر هم هست، رخ می‌دهد که باعث می‌شود چنین سلفی اي از خود به اشتراک بگذارد؟
بسوزه پدر عاشقی…
اگر هم مطالبه اي از رئیس جمهور دارید آن را مانند محمدرضا گلزار مطرح کنید، نه مانند رضا ناجی!
ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی جدید در شهر تهران، از همۀ هنرمندان و افراد مشهور که یک صدا مردم را به اتحاد و یکپارچگی در برابر تروریسم دعوت کردند تشکر می‌کنیم. برترین واکنش به این اتفاقات را رهبر عزیزمان داشت وقتی گفت “این ترقه بازی ها تاثیری در اراده مردم نخواهد داشت.”

 

پست هاي جواد نکونام، پرویز پرستویی و سعید آقاخانی، از هزاران مورد پستی که در این باره گذاشته شد گزینش شده اند. روح شهدای عزیزمان خوشحال.

بیوگرافی بازیگران ایرانی،عکسهای بازیگران ایرانی،آخرین عکسهای خفن بازیگران،عکسهای زیبای بازیگران

 

مطالب مرتبط :

 

 

بازیگران و ستاره های ایرانی و خبرهای داغ (268)