اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)

اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)

اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)

آخرین و ستاره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در زیر دیدن کنید که از صفحات پرمخاطب گرفته شده اند.

 

چه شروعی بهتر از ناخدای استاد ناصر تقوایی در کنار همسر عزیزش خانمِ مرضیه وفامهر. بیصبرانه منتظر روزی هستیم که جناب تقوایی بتواند از پس بی مهری ها و کم لطفی ها بر بیاید و باز هم برایمان روی پرده نقره اي جادو کند تا لذت ببریم از این که سینما داریم.
رضا بهبودی نازنین، یکی از مفید هاي تئاتر و تک و توک سینما. هر چه قدر از گل بودن رضا بگوییم کم هست. با اخلاق، هنرمند، بی حاشیه، متشخص. امیدواریم همه ي وقت سلامت باشد.
امیر تتلو در حال احترام گذاشتن به بودنِ خود. امیر جان حجابت مناسب نیست، حواست باشد مانند آن دفعه خون دماغ نشوی.
خیلی خودت را ناراحت نکن هانیه جان به جای آن کمی از برنامه هاي در حال اجرای ات را ببند تا رم تلفن همراه پیاده نشده و فرار نکرده هست.
سیاوش مفیدی و سیدعلی صالحی در حال بازگشت از مراسم خاکسپاری پیکر عارف لرستانی با اتوبوس. برای تمامی دوستان و همکاران عارف آرزوی صبر داریم.
فرهاد خان اصلانی و همسر محترم به همراه بابک برزویه عکاس مفید مطبوعات در حال نوش جان کردن صبحانه در کافه سینما.
همسر شهرام شکیبا طی این پست به اختلاف سنی 14 ساله بین او و شکیبا اشاره کرد. گاهی اوقات حوصله عزیزان سر می‌رود و خودشان سوژه و بهانه دست ملت می دهند.
سلفی علیرضا بیرانوند چند ماه پس از درگیری لفظی اي که با کارواش محله شان داشت. اضافه بر این علیرضا به ما آموزش می دهد چگونه با رعایت تکنیک هاي عکاسی و زاویه دوربین، اوضاع بینی خود را از عقابی به خروسی تغییر دهیم.
چارتار قرار هست دوباره مجموعه بدهد. الآن کافه دار هاي شمال استان تهران از این که قرار هست پلی فهرست خود را نو کنند بسیار شاد میباشند. نام یکی از آهنگ هاي این مجموعه برف هست. احتمالا بخشی از شعر آن برف تویی به کافه ام بزن خواهد بود.
نرگس آبیار و جوجه ي مادرش (!) و آقا نیکان. احتمالاً مادرِ خانمِ آبیار اهل پرورش مرغ و خروس هست، ولی خب فضای آپارتمانی داخل تصویر چیز دیگری می گوید.
شهاب حسینی این متنِ ادبی را به روح عارف لرستانی افشین یداللهی و علی معلم تقدیم کرد. شهاب جان یک مقدار یواش تر می نوشتی تا بدون دایره المعارف المنجد هم بتوانیم آن را بخوانیم!
وقتی داری یک نفر را در جمع نگاه می‌کنی که ناگهان او نیز نگاهت می کند.
امیر کاظمی در حالِ رساندن حبیب به منزل بیصبرانه منتظر شروع فصل دوم سریال لیسانسه ها هستیم.
ماهچهره خلیلی در مراسم پخش خصوصی فیلم امتحان نهایی ساخته عادل یراقی که روز قبل در ایوان شمس برگزار شد.
لیلا زارع که در کنار شهاب حسینی یکی از بازیگران اصلی این فیلم هست، در مراسم حضور داشت. امتحان نهایی سال 94 ساخته شده و در 96 روی پرده خواهد رفت. پس از دو سه سالی که بیشتر فیلم ها باید در راهرو هاي وزارت ارشاد بگذرانند و خاک بخورند.
دن سالار عقیلئونه در خیابان هاي سوییس.
خیلی هم فوق العاده. همه ي وقت خوش باشی.
ویشکا جان بازیکن سابق پرسپولیس میباشند. هر از گاهی شبکه سه را هم نگاه کنی بد نیست.
تصویر آتلیه اي از امین جان حیایی که بدون شک قدیمی هست. چون در این هوایی که گراز در آن تب می‌کند با چنین پوششی نمی‌توان به حیات ادامه داد علی الخصوص در آتلیه.
سلفی اعضای تیم اسکواش بانوان هنرمند با حضور لیندا کیانی، شبنم فرشادجو، شیوا ابراهیمی، مائده طهماسبی و مارال فرجاد که با ته گریم صحنه به سالن آمده!
کارنامه بندار بیدخش یکی از نمایشنامه هاي خواندنی استاد بهرام بیضایی که برای چندمین بار قرار هست به اجرا دربیاید. این بار با هنرنمایی نادر فلاح پانته آ بهرام واحتمالا فرزاد حسنی امیدواریم جناب بیضایی از گزینش هاي علی الخصوص یکی از آنها راضی بودهِ باشند.
خدا همه ي رفقا رو برای هم نگه داره.
دیروز صبح بهداد سلیمی و محمد علیزاده پیش هم بودند و با هم بر سر خواباندن مچ یکدیگر شرط بستند و بهداد گفت تا مچم را نخوابانی، دستت را ول نمی کنم. همان شبش هم محمد علیزاده کنسرت داشت. خب، بقیه ماجرا را هم که خودتان شاهد هستید.
رضا یزدانی و مهتاب کرامتی در نشست خبری فیلم سینمایی تیک آف در باغ فردوس. فیلمی به کارگردانی احسان عبدی‌پور که پس از سه سال در گروه و تجربه به نمایش درخواهد آمد.
کیومرث منشی زاده شاعر نامی عرصه خنده دار و مطبوعات چند روز پیش در یکی از بیمارستان هاي استان تهران دار فانی را وداع گفتند. یغما گلرویی هم با به اشتراک گذاشتن این تصویر یادگاری خود با ایشان به این موضوع واکنش نشان داد. همانگونه که می‌دانید چهره هاي هنری و پیشکسوت هاي فرهنگی ما دو دسته میباشند.

 

دسته اول آنهایی که یغما در کنارشان تصویر دارد و مرگ آنها را تسلیت می‌گوید دسته دوم آنهایی که متاسفانه یغما با انها عکسی ندارد که گرچه انگشت شمار میباشند و نسبت به خبر وفاتشان بی تفاوت هست. 

پ.نِ: آرزوی سلامتی داریم برای همۀ بزرگان و پیشکسوتان هنر.
مجید جان شما بیا و قدرت خنده دار خود را در اینستاگرام هدر نده بخدا حیف هست!
سلفی علیرضا جعفری و مادر بزرگ عزیزش در یکی از پارک هاي شهر تهران که از نگاه مهربانش کلی منو کشون کشون نفس زنون تا این جا آوردی تصویر بگیری؟ می بارد.
پینوکیو هاي کشور استرالیا چقدر شبیه ایشی زاکی مدافع کهنه کار تیم شاهین میباشند!
سلفی کویری امیرحسین آرمان. دوربین موبایل امیرحسین یک سنسور دارد که فقط در مواقعی که هاي وی افشون میباشند اجازه گرفتن تصویر به وی را می دهد.
شیرازگردی شبانه رامبد و رفقا به صرف بلال.
داریوش خان اسدزاده هم تصویر و کپشن مرتبط می‌گذارند تا نشان دهند چیزی از جوان تر ها کم ندارند.
رضا نیکخواه فیلمهای خنده دار به همراهِ دخترش در یک مراسم که به آن اشاره اي نشده هست.
پگاه آهنگرانی هم در پخش خصوصی تیک آف حاضر بود. اکرانی که بر خلاف مراسم نمونه، در لنگ ظهر برگزار شده بود.
سلفی مثلا خلاقانه خاطره اسدی در باشگاه انقلاب. این آینه را هم سر پیچ هاي باشگاه گذاشته اند تا ورزشکاران حینِ دویدن با کاوه سماک باشی تصادف نکنند.
از قرار معلوم نایت شما خیلی گودتر بودهِ هست سردار جان! رمق نمانده سر پا بایستی!
گشت و گذار متین ستوده و رفیقش در یزد جذاب.

عکسی مربوط به همکاری مشترک کارن همایونفر احسان بیرقدار پرویز پرستویی و یغما گلرویی. کاری که احتمالا یک ترانه دکلمه با شعر یغما آهنگسازی کارن و صدای پرویز خان خواهد بود. می‌تواند با مجموعه اخیر چارتار رقابت داشته باشد..!

 

مطالب مرتبط :

 

 

اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)